  • 1. Data: 2008-05-17 09:28:41
    Temat: Karta kredytowa z darmowym przelewem, albo wypłata z bankomatu
    Od: "DarkoZZZ" <d...@o...eu>

    Słyszałem, że niektóre karty mają taką mozliwość. Np Getin Bank pozwala
    bezpłatnie wypłacać kasę z bankomatów.

    Są jeszcze jakieś banki?

  • 2. Data: 2008-05-17 10:37:50
    Od: "Greg" <m...@g...pl>

    Użytkownik "DarkoZZZ" <d...@o...eu> napisał w wiadomości
    > Słyszałem, że niektóre karty mają taką mozliwość. Np Getin Bank pozwala
    > bezpłatnie wypłacać kasę z bankomatów.
    >
    > Są jeszcze jakieś banki?

    Toyota Bank i Mulltibank przy wypłacie z bankomatów pobierają zryczałtowaną
    opłatę w wysokości 5 PLN
    (a nie tak jak inne banki - 3%)
    Zerknij tu: http://tinyurl.com/3kjm7y

  • 3. Data: 2008-05-17 11:34:10
    Od: Maverick <k...@g...pl>

    Greg pisze:
    > Użytkownik "DarkoZZZ" <d...@o...eu> napisał w wiadomości

    > Toyota Bank i Mulltibank przy wypłacie z bankomatów pobierają zryczałtowaną
> [...]
    A BZWBK za przelew 3 pln, ale kolega sie pytal o darmowe.

    PS. A w Getin jest na pewno darmowe? bo gdzies widzialem ze owszem - sa
    darmowe , ale jakies duze oprocentowanie naliczaja.

  • 4. Data: 2008-05-17 14:52:00
    Od: "Grzegorz Mazur" <n...@g...ihateunwantedmail.cjb.net>

    Greg (m...@g...pl) wrote in news:g0mchr$fv2$1@inews.gazeta.pl:
    > Użytkownik "DarkoZZZ" <d...@o...eu> napisał w wiadomości
    > Toyota Bank i Mulltibank przy wypłacie z bankomatów pobierają
> [...]

    Dla kart VISA Aquarius i VISA Platinum Multibank nie pobiera żadnej prowizji
    przy wypłacie z bankomatów w PL.

    G.

    --
    GIT d++ s:+ a->? c++$ U P L+ !E W+ N++ o? K? w O---- M-- V- PS+ PE+++ Y+
    PGP t+@ 5- X- !R tv+ b++ DI+++ D+ G+ e+++ h--- y?

  • 5. Data: 2008-05-17 17:46:00
    Od: Radek Wroclawski <r...@n...pl>

    Maverick pisze:
    > A BZWBK za przelew 3 pln, ale kolega sie pytal o darmowe.
    > PS. A w Getin jest na pewno darmowe? bo gdzies widzialem ze owszem - sa
    > darmowe , ale jakies duze oprocentowanie naliczaja.
    W Getin przelewy są darmowe, ale tylko można je wykonać w oddziale. Poza
    tym jest miesięczna opłata za kartę (czytaj: obowiązkowe ubezpieczenie).
    Poza tym ja nie mam ochoty biegać po oddziałach...

  • 6. Data: 2008-05-17 17:50:31
    Od: "dab" <T...@g...pl>

    Użytkownik "DarkoZZZ" <d...@o...eu> napisał w wiadomości
    > Słyszałem, że niektóre karty mają taką mozliwość. Np Getin Bank pozwala
    > bezpłatnie wypłacać kasę z bankomatów.
    >
    > Są jeszcze jakieś banki?

    Volkswagen Bank direct darmowe przelewy
    Bezpłatnie ze wszystkich bankomatów od 400 zł.

  • 7. Data: 2008-05-17 18:08:28
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2008-05-17, Grzegorz Mazur <n...@g...ihateunwantedmail.cjb.net> wrote:

    > Dla kart VISA Aquarius i VISA Platinum Multibank nie pobiera żadnej prowizji
    > przy wypłacie z bankomatów w PL.

    To chyba przy taryfie Aquarius Intensive.
    Aquarius Classic, to 1 wypłata z dowolnego za free. W pozostałych przypadkach
    za free jest tylko z wybranych sieci (bzwbk, euronet i jeszcze jakaś).

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 8. Data: 2008-05-17 20:47:22
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    > Volkswagen Bank direct darmowe przelewy
    > Bezpłatnie ze wszystkich bankomatów od 400 zł.

    ale pamietajcie, ze przy wyplatach kk z bankomatu nie obowiazuje GP wiec "za
    darmo" nigdy nie jest

    wolalbym zaplacic te 5 zeta za wyplate i korzystac z GP ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 9. Data: 2008-05-17 21:35:14
    Od: "Grzegorz Mazur" <n...@g...ihateunwantedmail.cjb.net>

    Wojciech Bancer (p...@p...pl) wrote in
    > To chyba przy taryfie Aquarius Intensive.
    > Aquarius Classic, to 1 wypłata z dowolnego za free. W pozostałych
    > przypadkach za free jest tylko z wybranych sieci (bzwbk, euronet i
    > jeszcze jakaś).

    Zgodnie z tabelą opłat, dla wypłat kartą *kredytową* VISA Aquarius (i
    Platinum) nie jest pobierana prowizja.

    http://www.multibank.pl/dla_ciebie/karty_kredytowe/v
    isa_aquarius/oplaty_i_oprocentowanie/

    Prowizja pobierana jest dla wypłat kartą debetową przy taryfie Aquarius
    Classic (oprócz pierwszej w danym miesiącu, darmowej wypłaty).

    G.