  • 61. Data: 2004-02-05 09:47:04
    Temat: Re: Wedrowka ludow mBank -> VWBd.
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Użytkownik <h...@p...onet.pl> wrote:
    > To wcale nie jest zabawne.
    > moze nadrob zaleglosci zamiast rozdmuchiwac KOLEJNA TAKA SAMA
    > [BEZSENSWONA] dyskusje?
    > Czy tak bardzo zalezy Ci na duzej ilosci Twoich postow na grupie?

    No czekaj - czli jakie byly efekty poprzedniej dyskusji?
    Jak ci sie nie podoba - daj mi plonka i juz ;) co za problem.
    A w kwestiach ilosci - liczy sie jakosc a nie ilosc.
    Jesli byla dyskusja - to do dziwnych wnioskow doszliscie, skoro argumenty na
    temat powszechnej bezplatnosci sa jakies dziurawe.

  • 62. Data: 2004-02-05 09:48:28
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Dentarg <d...@i...com> wrote:
    > BTW jakie są grupy docelowe tych banków ?

    Początkowo kwota ta
    wynosiła ok. 3 tys. zł, potem została obniżona do 1,5-2 tys. zł. Docelowymi
    klientami banku są nie tylko młodzi, zamożni ludzie, ale także osoby w wieku
    średnim. Jest to związane między innymi z wizerunkiem sprzedawanych przez
    koncern aut."

    mBank - musi sie samookreslic obecnie ;)

  • 63. Data: 2004-02-05 10:04:44
    Od: "Artur7" <a...@p...onet.pl>

    > chcialbym tylko wykorzystac ten watek do podrzucenia linka:
    > http://www.wprost.pl/ar/?O=54722

    Świetny link panie Piotrze, dodam tylko że ja również uczrstniczyłem w tym
    badaniu i jak zwykle przy tego rodzaju okazjach zjechałem - okazuje sie że
    podobnie jak większość - nasz tzw. system bankowy
    Wypowiedz pana prezesika millenium świadczy dodatkowo o tzw.kulturze i
    podejściu do klienta naszych tzw.bankowców, ale przynajmniej cieszę się że
    zawsze blokowałem ten bank przed wejściem do mnie, wiem również co odpowiem
    jego przedstawicielowi który niedługo będzie chciał mnie namówić do
    współpracy...
    pzdr
    d.Cyfa
    Artur

  • 64. Data: 2004-02-05 10:04:56
    Od: h...@p...onet.pl

    > No czekaj - czli jakie byly efekty poprzedniej dyskusji?
    *PLONK*

    zdecydowanie przecenialem Twoja inteligencje.
    wiec juz wyjasniam.
    1. jesli ludzie przychodza sie wyplakac, to dokladnie o to chodzi. Edukowanie
    ich w tym stanie/momencie (czy to w spraiwe netykiety, czy tez w sprawach
    merytorycznych) to strata czasu, nerwow - swoich i ich. Prowadzi wylacznie do
    wydluzania watkow, w ktorych argumentow nie ma, albo sa w kolko takie same.
    Musz sie wyplakac, po prostu. Nie przeszkadzajmy im, predzej sie uspokoja.
    2. Najwyrazniej nie rozumiesz, ze nie zawsze wynikiem dyskusji jest ustalenie
    wspolnego, akceptowalnego dla wszystkich stanowiska. Czasem sie nie udaje i juz
    - strony INACZEJ (ale nie gorzej/lepiej) oceniaja rozne argumenty. Po prostu.

    ignoruje tu (calkiem swiadomie) merytoryczna czesc zagadnienia. Bo na pewno nie
    uwierzysz, za Twoja argumentacja jest rownie dziurawa jak devnulla czy innych
    lamentjacych. Zreszta padly juz argumenty, ktore zignorowales, bo przeciez nie
    sa wazne (tak samo devnull - ignoruje Twoje, bo JEGO sa wazne, a Twoje nie ->
    w/w pkt. 2).

    starczy mi na dzis :-) sorry, dalszego ciagu nie bedzie.

    pozdrawiam

    romekk

  • 65. Data: 2004-02-05 10:30:51
    Od: Dentarg <d...@i...com>

    On Thu, 5 Feb 2004 10:48:28 +0100, Michał 'Amra' Macierzyński
    <m...@p...pl> wrote:

> [...]
    >średnim. Jest to związane między innymi z wizerunkiem sprzedawanych przez
    Chodzi tu o miesięczne wpływy ? Średni osad na koncie czy o co ?

    >mBank - musi sie samookreslic obecnie ;)
    Ale strategie już ma do tego ? LOL.

    pzdr,
    Dentarg

    --
    Moje CV online - http://dentarg.it64.com
    Warcraft2 - http://warcraft2.it64.com

  • 66. Data: 2004-02-05 10:34:20
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Użytkownik <h...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > zignorowales, bo przeciez nie sa wazne (tak samo devnull - ignoruje
    > Twoje, bo JEGO sa wazne, a Twoje nie -> w/w pkt. 2).

    :) Ale widzisz - ja mam w tym swoj cel. Po prostu chcialbym zwiekszyc swoja
    wiedze na temat mozliwosci dzialania bankow wirtualnych w polskich
    warunkach.
    Bankow wirtualnych dzialajacych a podobnym modelu jak na zachodzie.
    Mnie wychodzi, ze w tym monecie nie jest to mozliwe. Byc moze za jakis czas
    (ING Direct?)
    Dlatego chetne poznalbym te moje dziury - miedzy innymi na to licze - zeby
    je "zalatac"

  • 67. Data: 2004-02-05 10:38:42
    Od: "Paweł" <n...@m...pl>

    >U lalala ;) A cala banka internetowa? Co na nia powiesz?
    >A co powiesz na banki, ktore sie wycofaly juz z Polski, Albo maja mizerne
    >wyniki?

    powiem że są kiepsko zarządzane i jeśli byłbym ich właścicielem to zacząłbym
    się rozglądać za inną kadrą kierowniczą

    - wydaje mi się, że uważasz bankowość za jakiś szczególny sektor gdzie ocenę
    działań zarządów należy opierac na jakichś dużo łagodniejszych warunkach
    w podobnej gwałtownie zmieniającej się rzeczywistości działa w polsce kilka
    milionów firm - począwszy od tych najmniejszych jednoosobowych do
    największych,
    warunki mają jeszcze gorsze bo przecież nie dysponują zapleczem
    intelektualnym w postaci sztabów specjalistów - analityków - maja tylko
    szczątkowe informacje + własną intuicję a do tego ryzykują swoje własne
    pieniądze - i mimo to jako średnia potrafią generować zyski pomimo tych
    trudnych warunków

    > W momencie zakladania mBanku nikt nie zakladal tego co sie stanie.
    sorki ale tak z ciekawości - coż takiego się znowu tak gwałtownie zmieniło ?
    chodzi mi o rzeczy które były absolutnie nie do przewidzenia....

    akurat cały sposób działania mBanku sprawdziłby się gdyby poprostu "średni
    osad" każdego klienta był sporo większy
    -ale na to chyba nie ma co liczyć w jakiejś szybkiej perspektywie czasowej
    dla żadnego banku działającego w Polsce

    mnie tak naprawdę dziwi w aktualnym działaniu mBanku tylko to że mbank
    uderza z grubej rury we wszystkich klientów - również w tych przynoszących
    naprawde niezły dochód - a tu aż sie prosi o jakieś rozgraniczenie - choćby
    wg "osadu"

    > Wazne jest, jednak zeby nie trzymac sie kurczowo zalozen - bo wtedy
    dopiero mozna
    > wpasc jak sliwka w kompot.

    a tu sie zgodzę,

  • 68. Data: 2004-02-05 10:45:26
    Od: devnull <d...@n...net>

    On Thu, 5 Feb 2004 08:54:38 +0100, "krab" <_...@k...pl> wrote:

    >Użytkownik "Piotr Zawadzki" <p...@f...pl> napisał w wiadomości
    >
    >co chwile pojawiaja sie takie postulaty, ale mysle, ze ich system
    >organizacyjny nie wytrzymalby mozliwosci zamkniecia kilkusettysiecy kont w
    >krotkim (kilkumiesiecznym nawet) czasie, a takie byly by tego konsekwencje

    Wlasnie, poza tym przy wprowadzaniu oplat za prowadzenie tez by sie podniosl
    krzyk o zmiane filozofii, wiec to nic by nie dalo, jedynie zmiana
    oprocentowania depozytow - dostosowanie jej wysokosci do tej z inteligo by nie
    spowodowalo az takiej awantury, dziwne ze na ten krok sie nie zdecydowali.

    dn

  • 69. Data: 2004-02-05 10:57:01
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Paweł <n...@m...pl> wrote:
> [...]
    > tylko szczątkowe informacje + własną intuicję a do tego ryzykują
    > swoje własne pieniądze - i mimo to jako średnia potrafią generować

    Ale ten proces obejmuje nie tylko polski sektor bankowy. A banki jednak sa
    innego rodzaju przedsiebiorstwami, zwlaszcza w Europie wazne jest ich rola.
    W Polsce od dawna jest zle - ale zeby bylo dobrze trzeba zmierzyc sie albo z
    restrukturyzacja, albo organiczna budowa od podstaw.
    I nie wiem d;laczego uwazasz, ze zarzad ocenia sie inaczej?!? Przeciez
    ostatnie dzialania BRE pokazuja - ze wlasnie maja liczyc sie wyniki (a o tym
    pisze).

> [...]
    > -ale na to chyba nie ma co liczyć w jakiejś szybkiej perspektywie
    > czasowej dla żadnego banku działającego w Polsce

    Nie do konca. To szerszy problem. Miedzy innymi wykorzystanie tych
    depozytow - samo zbieranie nic nie daje. Liczy sie takze akcja kredytowa. W
    tej chwili wciaz mamy monokulture bankowa. Zdobycie kasy ne jest takie
    trudne, a ilosc zyskownych instrumentow jest wciaz mala.

> [...]
    > uderza z grubej rury we wszystkich klientów - również w tych
    > przynoszących naprawde niezły dochód - a tu aż sie prosi o jakieś

    Mnie tez to dziwi. Nie znam przyczyn - moge sobie gdybyac - a gdybanie to
    poprawienie na sile wynikow przed jakims wiekszym ruchem. sprzedaza BRE,
    fuzja?

  • 70. Data: 2004-02-05 10:58:01
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Dentarg <d...@i...com> wrote:
    > Chodzi tu o miesięczne wpływy ? Średni osad na koncie czy o co ?

    Dochod