    From: "Artur7" <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Wedrowka ludow mBank -> VWBd.
    Date: 5 Feb 2004 11:04:44 +0100

    > chcialbym tylko wykorzystac ten watek do podrzucenia linka:
    > http://www.wprost.pl/ar/?O=54722

    Świetny link panie Piotrze, dodam tylko że ja również uczrstniczyłem w tym
    badaniu i jak zwykle przy tego rodzaju okazjach zjechałem - okazuje sie że
    podobnie jak większość - nasz tzw. system bankowy
    Wypowiedz pana prezesika millenium świadczy dodatkowo o tzw.kulturze i
    podejściu do klienta naszych tzw.bankowców, ale przynajmniej cieszę się że
    zawsze blokowałem ten bank przed wejściem do mnie, wiem również co odpowiem
    jego przedstawicielowi który niedługo będzie chciał mnie namówić do
    współpracy...
    pzdr
    d.Cyfa
    Artur