  • 1. Data: 2004-02-04 14:49:44
    Temat: BZWBK - problem
    Od: "Wojtek" <v...@p...onet.pl>

    Witam!
    Za wydanie karty + monit BZWBK naliczyl mi oplate 35 zl.
    Karty nie otrzymalem, wiec zglosilem reklamacje o anulowanie oplaty, ktora
    zostala nieslusznie naliczona, ale oni tylko zastrzegli karte (na moja prosbe)
    i oplaty nie anulowali, tlumaczac sie tym, iz karta od nich zostala wyslana.
    Duplikatu karty juz nie chce, gdyz bank po tym incydencie juz mi nie odpowiada
    i bede go zmienial, ale zeby to zrobic musze miec czyste konto. Na jaki art.
    KC (mowiacy o tym, iz za towar niedostarczony nie mam obowiazku uiszczac
    naleznosc) sie powolac?
    Co zrobic aby sie juz dczepili ode mnie?
    Strasza mnie tym, ze jesli nie zaplace to do czasu splaty za kazdy monit bede
    placil dodatkowo 10 zl:(

    Pomozcie.
    Pozdrawiam Wojtek

  • 2. Data: 2004-02-04 15:03:46
    Temat: Re: BZWBK - problem
    Od: "krzysiekL" <k...@w...wp.pl>

    Dnia Wed, 04 Feb 2004 15:49:44 +0100, Wojtek napisal/a:

    > Witam!
    > Za wydanie karty + monit BZWBK naliczyl mi oplate 35 zl. Karty nie
    > otrzymalem,
    ale tak szczerze powiedz na pewno nie dostałes tej karty czy tylko udajesz
    przed bankiem, że jej nie dostałes?;)
> [...]
    > Duplikatu karty juz nie chce(...)
    > Na jaki art. KC (mowiacy o tym, iz za towar niedostarczony nie mam
    > obowiazku uiszczac naleznosc) sie powolac?
    bo ja wiem czy to się na pewno uda?? według mnie to wygląda tak: złozyłes
    zamówienie na kartę oraz jej wznowienia(kiedyś dawno temu gdy brałes ja
    po raz pierwszy) -> bank przesyła Ci wznowioną kartę -> karta zagineła gdzieś
    wiec zniecierpliwony zgłaszasz to do banku -> bank wydaje Ci _nową_ karte w
    ramach pobranej już opłaty(gdyby tego nie zrobił to faktycznie pretensje
    byłyby słuszne)
    Oczywiscie moge się mylic i da sie łatwo na jakiś przepis powołac?
    --
    KrzysiekL

  • 3. Data: 2004-02-04 15:15:37
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "krzysiekL" <k...@w...wp.pl> napisał w wiadomości
    > Oczywiscie moge się mylic i da sie łatwo na jakiś przepis powołac?

    Oczywiście masz rację i nie da się powołać na żaden przepis.

    Pozdrawiam,
    Washko

  • 4. Data: 2004-02-04 15:49:05
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...pulapka_org.pl>

    On 4 Feb 2004 15:49:44 +0100, "Wojtek" <v...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    >naleznosc) sie powolac?
    >Co zrobic aby sie juz dczepili ode mnie?

    Przeczytać TOiP. AFAIK jest tam opłata za wydanie karty. Jesli tak, to
    reklamacje złożyc na piśmie, że wobec niewydania karty żadanie opłaty
    zaczyna miec cechy usiłowania wyłudzenia. I postraszyc sądem.
    --
    ___________ (R)

  • 5. Data: 2004-02-05 03:19:33
    Od: "gasper" <g...@p...com>

    Użytkownik "Adam Płaszczyca" <t...@o...pulapka_org.pl> napisał w
    wiadomości news:e152205kf1pltubr806quln0gfunvmm9pu@4ax.com...
    > Przeczytać TOiP. AFAIK jest tam opłata za wydanie karty. Jesli tak, to
    > reklamacje złożyc na piśmie, że wobec niewydania karty żadanie opłaty
    > zaczyna miec cechy usiłowania wyłudzenia. I postraszyc sądem.

    widziales kiedys pozew o 35 zł?

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2004-02-05 09:33:45
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "gasper" <g...@p...com> napisał w wiadomości

    > widziales kiedys pozew o 35 zł?

    Ja widziałem i na mniej.

    Pozdrawiam,
    Washko

  • 7. Data: 2004-02-05 10:08:48
    Od: "gasper" <g...@p...com>

    Użytkownik "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "gasper" <g...@p...com> napisał w wiadomości

    > Ja widziałem i na mniej.

    a jak jest minimalna wartość pozwu? około 300 zł

    Pozdrawiam

  • 8. Data: 2004-02-05 11:03:45
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    > a jak jest minimalna wartość pozwu? około 300 zł

    Minimalna wartość pozwu o zaplate, to 0,01 zł

    Pozdrawiam,
    Washko

  • 9. Data: 2004-02-05 12:43:04
    Od: "gasper" <g...@p...com>

    > Użytkownik "gasper" <g...@p...com> napisał w wiadomości

    > Minimalna wartość pozwu o zaplate, to 0,01 zł

    tylko to najpierw musiałby być pozew cywilny, ponieważ bank z niczym nie
    zalega klientowi, tylko tenże nie chce uznać usługi banku :-)

    Pozdrawiam

  • 10. Data: 2004-02-05 12:58:05
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    > tylko to najpierw musiałby być pozew cywilny, ponieważ bank z niczym nie
    > zalega klientowi, tylko tenże nie chce uznać usługi banku :-)

    Ale o co chodzi?

    Pozdrawiam,
    Washko