  • 1. Data: 2004-02-04 15:26:49
    Temat: Wedrowka ludow mBank -> VWBd.
    Od: devnull <d...@n...net>

    Tak jest, chcemy byc traktowani serio. Klienci mbanku nie rzucaja slow na wiatr
    tak jak mBank.
    Komunikat VWBd:
    "Informujemy, że w związku ze znaczącym wzrostem liczby klientów wysyłających
    poprzez Centrum Formularzy wnioski o otwarcie rachunków w Volkswagen Bank
    direct, wydłużył się czas obsługi Państwa aplikacji i otwierania rachunków.
    Szczególnie wielu klientów zdecydowało się otworzyć rachunki w Volkswagen Bank
    direct w ciągu ostatnich dwóch tygodni. Zapewniamy, że nasi konsultanci
    skontaktują się telefonicznie z każdą osobą, która złożyła wniosek poprzez
    Centrum Formularzy w możliwie najkrótszym czasie i procedura otwierania
    rachunków będzie kontynuowana. Prosimy jednak o zachowanie cierpliwości -
    Państwa wnioski zostaną umieszczone w bazie danych banku i będą kolejno
    obsługiwane.

    Zapewniamy Państwa, że podjęliśmy już odpowiednie kroki, aby wszystkie wnioski
    o otwarcie rachunków zostały jak najszybciej obsłużone. Pragniemy także
    podziękować osobom otwierającym rachunki w Volkswagen Bank direct za docenienie
    wysokiej jakości naszej oferty. Cieszymy się, że już wkrótce będziemy mogli
    Państwa powitać w gronie Klientów banku. "

  • 2. Data: 2004-02-04 17:14:47
    Temat: Re: Wedrowka ludow mBank -> VWBd.
    Od: "KK" <n...@n...com>

> [...]
    mogli
    > Państwa powitać w gronie Klientów banku. "

    ... a potem sczesać Państwa jakąś ciekawą opłatą, której teraz nie ma.

    BP NNMSP ;)
    KK

  • 3. Data: 2004-02-04 17:51:01
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Wed, 04 Feb 2004 16:26:49 +0100, devnull <d...@n...net>
    wrote:

> [...]
    >wysokiej jakości naszej oferty. Cieszymy się, że już wkrótce będziemy mogli
    >Państwa powitać w gronie Klientów banku. "

    Rownoczesnie informujemy, ze od 1 marca wprowadzamy zmiane w TOIP -
    przelewy zewnetrzne 49 groszy

    :)

    G.

  • 4. Data: 2004-02-04 18:06:32
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "KK" <n...@n...com> napisał w wiadomości
    > ... a potem sczesać Państwa jakąś ciekawą opłatą, której teraz nie ma.

    I zapewne będzie to opłata za prowadzenie rachunku. Może w wysokości 10 zł -
    tak jak przed obniżką? :))

    Trochę by wtedy sczesali towarzystwo ;]

    Pozdrawiam,
    Washko

  • 5. Data: 2004-02-04 18:07:02
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "Piotr Gralak" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Rownoczesnie informujemy, ze od 1 marca wprowadzamy zmiane w TOIP -
    > przelewy zewnetrzne 49 groszy

    Nieee, to nie miałoby sensu - tylko opłata za prowadzenie. :)

    Pozdrawiam,
    Washko

  • 6. Data: 2004-02-04 18:46:15
    Od: devnull <d...@n...net>

    On Wed, 4 Feb 2004 18:14:47 +0100, "KK" <n...@n...com> wrote:

    >mogli
    >
    >... a potem sczesać Państwa jakąś ciekawą opłatą, której teraz nie ma.

    Oni beda madrzejsi i zadnych oplat za podstawowe uslugi przez lata nie
    wprowadza, gdyz beda wiedzieli, ze dzieki temu beda mieli staly naplyw nowych
    klientow...

    Dobra wiadomosc klient przekazuje moze tylko jednej osobie dziennie, ale zla 10
    innym i tego m.in. mbank nie wzial pod uwage, a VWBd jesli beda rozsadni wezmie
    i sam sobie gola nie strzeli...

    dn

  • 7. Data: 2004-02-04 18:53:21
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    devnull <d...@n...net> wrote:
> [...]
    > ale zla 10 innym i tego m.in. mbank nie wzial pod uwage, a VWBd jesli
    > beda rozsadni wezmie i sam sobie gola nie strzeli...

    Pewnie. Beda dokladac do interesu byleby utrzymac deficytowych klientow.
    Jaaaasne. Moze jak dorosniesz, poduczysz sie to zrozumiesz jakie glupoty
    wypisujesz.

  • 8. Data: 2004-02-04 19:00:53
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 4 Feb 2004 19:53:21 +0100,
    osoba podpisana: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>
    napisała:

    > Pewnie. Beda dokladac do interesu byleby utrzymac deficytowych klientow.
    > Jaaaasne. Moze jak dorosniesz, poduczysz sie to zrozumiesz jakie glupoty
    > wypisujesz.
    Amra, a jak wyjaśnisz to:
    http://www.cafe.mbank.com.pl/php/read.php3?f=1&i=116
    714&t=116668
    ??
    Bo mi aż się wierzyć nie chce.

    KJ

    --
    Niebawem ludziom, zwierzętom, i książkom wyrosną antenki.
    GW

  • 9. Data: 2004-02-04 19:21:05
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Kamil Jonca <k...@p...onet.pl> wrote:
    > Amra, a jak wyjaśnisz to:
    > http://www.cafe.mbank.com.pl/php/read.php3?f=1&i=116
    714&t=116668
    > ??
    > Bo mi aż się wierzyć nie chce.

    w mBanku trudno "docenic" dochodowego klienta.
    Masowosc masowoscia (zwlaszcza w modelu - wszystko za free), a na kasiastych
    mozna najwiecej zarobic. W tradycyjnych bankach to 7% klientow moze
    przyniesc 80% zysku. Duza czesc klientow jest na zero, a pozostala przejada
    zyski wniesione przez tych najlepszych klientow.
    W takim mBanku moze to wygladac podobnie.

    Wydaje mi sie, ze ostatni konik wszystkich - lojalnosc, odmawiana przez
    wszystkie przypadki (marketing partnerski itp itd), przeslania najwazniejsza
    rzecz - zyskownosc i udzial w kliencie. Klient mBanku przyzwyczajony jest do
    najnizszych (lub zadnych) cen i jest typowym wyjadaczem wisienek - korzysta
    z uslug tego banku, ktory zaproponuje najlepsza oferte na dana usluge czy
    produkt. Klient zadowolony =/= klient lojalny. mBank musi postawic na kilka
    produktow, a nie na cala oferte. Tymi produktami z pewnoscia bedzie SFI i
    bezplatne, dobrze oprocentowane konto. Byc moze mPlany.
    Tacy studenci - to przeciez strategia na wiele lat - skonczyc studia,
    znalezc prace, zaczac zarabiac. Na to moze pozwolic sobie jedynie duza,
    tradycyjna instytucja. Juz lepiej zostawic bezplatne konto, ktore z czasem
    moze byc wykorzystywane do sprzedazy innych uslug.

    Co do obrotu bezgotowkowego - podejrzewam, ze chodzi o osoby ktore trzymaja
    najwieksza kase. Obrot bezgotowkowy na ktorym bank zarabia to tylko karty -
    na przelewach traci. A kasy z bankomatu taka osoba nie wyciagnie znowu tak
    duzo - tylko na podstawowe potrzeby, ewentualnie zaplaci karta.
    Liczba wyplat z bankomatu - wiekszosc kliento i tak wyciaga kase
    najczeciesciej ok. 3 razy w miesiacu. Oplaty za przelewy - to ograniczenie
    kosztow + zarobek dla banku.
    mBank ma dalej duzo zalet - byc moze czesc osob bedzie przyjmowalo kase do
    mBanku a koszty robiilo w VW Banku (az ten wkoncu sie zdenerwuje ;).

    Zobaczymy - nie wydaje mi sie, zeby w tej chwili uciekali zyskowni klienci.
    Ucieka drobnica. A tej lepiej pozbyc sie, skuoiajac sie na produktach, z
    ktorych chcac nie chcac i tak skorzystaja jak beda mieli kase :)

  • 10. Data: 2004-02-04 19:23:00
    Od: devnull <d...@n...net>

    On Wed, 4 Feb 2004 19:53:21 +0100, Michał 'Amra' Macierzyński
    <m...@p...pl> wrote:

    >Pewnie. Beda dokladac do interesu byleby utrzymac deficytowych klientow.
    >Jaaaasne. Moze jak dorosniesz, poduczysz sie to zrozumiesz jakie glupoty
    >wypisujesz.

    Skad przypuszczenie, ze beda do nich przychodzic tylko klienci, do ktorych beda
    dokladac? IMO bilans bedzie dodatni, chyba ze beda zle zarzadzac tak jak mbank.
    Czy Twoje drwiny pod moim adresem sa spowodowane tym, ze pisales wszedzie
    pochwalne artykuly na temat mbanku, a teraz Ci z tego powodu glupio... i w ten
    sposob odreagowujesz? Wybrales zly obiekt, to mbank zawiodl i do nich miej
    pretensje, a nie od mnie.

    dn