  • 1. Data: 2004-02-04 15:40:10
    Temat: Format Elixir-O
    Od: Piotr <n...@c...eu.org>

    Hej!
    Temat byl juz na grupie kilka razy poruszany ale pozowole sobie jeszcze
    raz: potrzebuje format plikow Elixir-O i Elixir-OK.
    Powod jest prosty: pisze oprogramowanie ktore ma to wypluwac wale ze
    umowa jeszcze nie podpisana to nie moge tego dostac oficialnie od
    zleceniodawcy.

    Dzieki i pozdrawiam

    Piotr

    ps. i czemu tego nie ma na stronach KIR? czy to tak tajne??

  • 2. Data: 2004-02-04 23:54:09
    Temat: Re: Format Elixir-O
    Od: "Krzysztof K" <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Piotr" <n...@c...eu.org> napisał w wiadomości
    > Hej!
    > Temat byl juz na grupie kilka razy poruszany ale pozowole sobie jeszcze
    > raz: potrzebuje format plikow Elixir-O i Elixir-OK.

    Elixir-O chyba mam. Gdybyś nie znalazł to zgłoś się na priva. Jutro poszukam
    i koło południa mógłbym przesłać.

    pozdr.
    Krzysztof K.