  • 1. Data: 2004-02-04 12:57:54
    Temat: Inteligo - problem z emailami
    Od: "Ankus" <a...@p...onet.pl>

    Dostałem e-mailem z Inteligo wykaz operacji za miesiąc styczeń i mam
    problem, bo w żaden sposób nie mogę otworzyć ani e-maila, ani załącznika.
    Program Outlook Expres zawiesza się po naciśnięciu tytułu e-maila, a dotyczy
    to tylko e-maili z pieczęcią Inteligo, nawet tych starszych które już kiedyś
    otwierałem. Inne otwierają się bez problemu. Do tej pory z otwieraniem
    poczty od Inteligo nie miałem żadnego problemu. Pani po rozmowie
    telefonicznej powiedziała mi, że nie potrafi mi nic doradzić. Co mam zrobić
    w takiej sytuacji? Może ktoś pomoże mi rozwiązać ten problem.

    Andrzej Kusiński

  • 2. Data: 2004-02-04 20:15:44
    Temat: Re: Inteligo - problem z emailami
    Od: Krystek <k.rys_1ek@mailbox_.virtual.-space.org.pl_>

    Ankus napisał:

    > Dostałem e-mailem z Inteligo wykaz operacji za miesišc styczeń i mam
    > problem, bo w żaden sposób nie mogę otworzyć ani e-maila, ani załšcznika.
    [...]

    Chodzi o maila potwierdzonego certyfikatem? No cóż, ja także korzystam z
    OE do odbierania poczty. Działa OK, bo jest połatany, ale niestety na
    listach z certyfikatami bezpieczeństwa / autentyczności się wykłada.
    Wyskakuje błąd i program się zamyka. Nic na to nie potrafiłem poradzić.
    Wenętrzny bug Windows i OE.

    Jeśli odbierasz wiadomości z Inteligo tylko na jedno konto, to sugeruję
    skorzystanie z innego programu e-mail, który poprawnie rozpoznaje
    e-maile podpisane cyfrowo, np. Mozilla albo iScrbie (darmowa wersja
    obsługuje jedno konto, zajmuje jeden katalog i nie trzeba go instalować,
    wystarczy uruchomić, wersja 1.84 poprawnie obsługuje polskie znaki w
    tematach - http://www.memecode.com). Jeśli nie zależy Ci na odczycie
    samych certyfikatów, to program pocztowy potraktuje certyfikat jak plik
    załacznika (nie dam głowy, że każdy tak uczyni i się nie zawiesi przy
    próbie odczytu tegoż).

    Poczytaj takze informacje na -
    http://www.inteligo.pl/InfoSite/html/faq/pomoc_faq_p
    odpis_cyfrowy.htm

    Pozdrawiam,

    Krystian

    P.S. Masz niepoprawnie zadeklarowane kodowanie polskich znaków w Outlook
    Expressie - polecam zastosowanie się do wskazówek dotyczących OE
    zawartych na tej stronie http://www.republika.pl/gliniecki/oe_news.html