    From: "RobertSA" <u...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Urząd Skarbowy - zwrot z podatku i mBank
    Date: Thu, 19 Feb 2004 15:52:52 +0100

    c121f5$2voc$...@o...artcom.pl,
    Tomasz Matuszewski <t...@n...artcom.pl>:

    > hehe ;) nie - wpisałem BRE Bank Wydział Bankowości Elektronicznej. Ale
    > zadzwoniłem i już wiem o co chodzi. Rozliczamy się z Żoną wspólnie i
    > mamy wspólne konto. Na NIP3 w polu "posiadacz rachunku" ja wpisałem
    > siebie, a Żonie wpisałem Żone. Ale... system US tego nie przyjmuje! ;)
    > Więc urwe się z pracy, żeby na obu NIP'ach ręcznie dopisać w polu
    > posiadacz - Ja i Żona, a na drugim Żona i ja ;)
    > Ale dziwi mnie jedno - rok temu nie było takiego problemu

    Widac zmienili system.
    Dobrze, ze to opisales, na pewno komus sie przyda to info.

    Pewnie nie byloby problemu, gdybys wpisal na obu NIPach siebie tylko?

    A jakby to byly rozne rachunki, to co by zrobili - zwrocili po polowie, czy
    tej osobie, ktora figuruje jako "podatnik" (czyli nie "malzonek") na glownym
    PIcie rocznym?

    --
    Robert