  • Data: 2004-02-19 22:49:36
    Temat: Re: Urząd Skarbowy - zwrot z podatku i mBank
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.ój> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik blad blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl ...

    > Mnie w US spotkała inna ciekawostka - naprostowałem w lecie i
    > widziałem jak to mają w komputerze.
    > Otóz na wiosne złożyłem PITa i przy ladzie upewniłem się czy rachunek
    > w Fortisie jest w komputerze - byl i na niego mial byc zwrot.

    Ale widziałeś na pewno że to był aktywny rachunek OSOBISTY, bo jako laik
    mogłeś spojrzeć że ten rachunek był ale nie koniecznie musiał być
    wprowadzony do zwrotu, mogł być informacyjnie albo juz zamknięty!

    > Zwrot przyszedl na Millennium. Otóż kilka lat temu podałem rachunek
    > Banku Gdanskiego, potem zmienil sie na BIG BG a potem Millennium - i
    > oni na ten stary rachunek wyslali a bank znalazl mnie z nowym numerem
    > i w Millenecie zobaczylem wpływ.

    Ważne że doszło :)

    > Okazuje się - tak mi tłumaczyli - że złożenie nowego NIP3 z rachunkiem
    > Fortisa nie oznacza polecenia skasowania starego rachunku - on nadal
    > jest widoczny a żeby znikł to trzeba tego NIPa3 inaczej wypełnić :-)))

    To już wolna interpretacja niektórych US - te "normalne" po podaniu nowego
    rachunku na NIP-3 aktualizowały go i zamykały stary. Zreszta na szczeście
    zamknięto urzędom tęfurtkę bo na nowym NIP-3 jest już wyraźnie napisane że
    nowy rachunek aktualizuje poprzedni więc nie ma mowy o składaniu dwóch NIP-
    ów 3.

    > - a na Fortis nie przysłali zwrotu bo im sie wstawił cynk że to
    > rachunek do DG której w życiu nigdy nie prowadziłem, o czym powinni
    > wiedzieć najlepiej ;-)

    A to już niestety pomyłka ludzka!!! Takie juz mamy Usy :(

    --
    Pozdrawia... Budzik ; #GG: 565516
    "_")