  • Data: 2004-02-20 09:57:15
    Temat: Re: Urząd Skarbowy - zwrot z podatku i mBank
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Budzik"

    > Ale widziałeś na pewno że to był aktywny rachunek OSOBISTY, bo jako laik
    > mogłeś spojrzeć że ten rachunek był ale nie koniecznie musiał być
    > wprowadzony do zwrotu, mogł być informacyjnie albo juz zamknięty!

    spogladala w komputer pani z US i wspomniala cos o DG zaznaczonym przy rachunku
    ale potem powiedziala, ze to sie to blad systemu i ze to poprawia.
    Oczywiscie nic nie zrobili

    Taka sytuacja ze wysla na stary nr i tak jest lepsza od tej ktora zdazyla sie
    kilka lat temu jak bylo przejscie z 6 na 8-cyfrowe numery oddzialow. US zamiast
    wykonac jakies poprawki korzystajac z KIRowskich danych po prostu wszystkie
    informacje o rachunkach wyslalo w kosmos a forse przyslalo poczta :-)
    *** blad ***