  • Data: 2004-02-19 17:20:23
    Temat: Re: Urząd Skarbowy - zwrot z podatku i mBank
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Budzik"

    > Tak mi sie wydaje!

    na 100% żony r-k zbednie podawałeś.
    od lat rozliczam sie z żoną i nigdy nie składała NIP3 z powodu podania jakiegos
    rachunku bankowego - najwyzej jak sie jej dowod zmienil

    Mnie w US spotkała inna ciekawostka - naprostowałem w lecie i widziałem jak to
    mają w komputerze.
    Otóz na wiosne złożyłem PITa i przy ladzie upewniłem się czy rachunek w Fortisie
    jest w komputerze - byl i na niego mial byc zwrot.
    Zwrot przyszedl na Millennium. Otóż kilka lat temu podałem rachunek Banku
    Gdanskiego, potem zmienil sie na BIG BG a potem Millennium - i oni na ten stary
    rachunek wyslali a bank znalazl mnie z nowym numerem i w Millenecie zobaczylem
    wpływ.
    Okazuje się - tak mi tłumaczyli - że złożenie nowego NIP3 z rachunkiem Fortisa
    nie oznacza polecenia skasowania starego rachunku - on nadal jest widoczny a
    żeby znikł to trzeba tego NIPa3 inaczej wypełnić :-)))
    - a na Fortis nie przysłali zwrotu bo im sie wstawił cynk że to rachunek do DG
    której w życiu nigdy nie prowadziłem, o czym powinni wiedzieć najlepiej ;-)
    *** blad ***