  • Data: 2004-02-20 10:04:20
    Temat: Re: Urząd Skarbowy - zwrot z podatku i mBank
    Od: Tomasz Matuszewski <t...@n...artcom.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.ój> wrote:
    > Użytkownik Tomasz Matuszewski t...@n...artcom.pl ...

    > W sumie to doczepili sie prawdy bo przecież zarówno ty jak i żona jesteście
    > posiadaczami więc napisałeś na NIP-ach prawdę. A dlaczego sie tego czepiaja
    > - zapytaj czy jak byś napisał że posiadaczem jest twoja ciotka to pieniadze
    > pójdą na ciotkę czy tak czy tak pójda na ciebie. A jak juz ci pani odpowie
    > ze na ciebie (bo US pomimo tego ze podasz na NIP-3 ze właścicielem konta
    > jest ktos inny niz ty - i tak wysle pieniazki piszac na przelewie ze konto
    > jest twoje) to zapytaj po co cie wzywa!!!

    System się doczepił tego, że miał dwie pozycje o tych samych nr
    rachunku, ale różnych właścicielach... w tym roku się akurat czepił
    :/ Ale byłem i sprawę załatwiłem. Dopisałem na zeznaniu poprawke i
    tyle. Nawet sprawnie poszło - ale musiałem się urwać z pracy. Czyli
    trzeba wpisywać współwłaścicieli...
    --
    Tomasz Matuszewski, thom(at)artcom.pl
    "Nie przynosi hanby niedotrzymywanie obietnic wymuszonych sila."