  • Data: 2004-02-19 15:09:42
    Temat: Re: Urząd Skarbowy - zwrot z podatku i mBank
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.ój> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Tomasz Matuszewski t...@n...artcom.pl ...

    > hehe ;) nie - wpisałem BRE Bank Wydział Bankowości Elektronicznej. Ale
    > zadzwoniłem i już wiem o co chodzi. Rozliczamy się z Żoną wspólnie i
    > mamy wspólne konto. Na NIP3 w polu "posiadacz rachunku" ja wpisałem
    > siebie, a Żonie wpisałem Żone. Ale... system US tego nie przyjmuje! ;)
    > Więc urwe się z pracy, żeby na obu NIP'ach ręcznie dopisać w polu
    > posiadacz - Ja i Żona, a na drugim Żona i ja ;)
    > Ale dziwi mnie jedno - rok temu nie było takiego problemu

    W sumie to doczepili sie prawdy bo przecież zarówno ty jak i żona jesteście
    posiadaczami więc napisałeś na NIP-ach prawdę. A dlaczego sie tego czepiaja
    - zapytaj czy jak byś napisał że posiadaczem jest twoja ciotka to pieniadze
    pójdą na ciotkę czy tak czy tak pójda na ciebie. A jak juz ci pani odpowie
    ze na ciebie (bo US pomimo tego ze podasz na NIP-3 ze właścicielem konta
    jest ktos inny niz ty - i tak wysle pieniazki piszac na przelewie ze konto
    jest twoje) to zapytaj po co cie wzywa!!!

    --
    Pozdrawia... Budzik ; #GG: 565516
    "_")