  • Data: 2004-02-20 11:13:36
    Temat: Re: Urząd Skarbowy - zwrot z podatku i mBank
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.ój> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Tomasz Matuszewski t...@n...artcom.pl ...

    > System się doczepił tego, że miał dwie pozycje o tych samych nr
    > rachunku, ale różnych właścicielach... w tym roku się akurat czepił
    >:/ Ale byłem i sprawę załatwiłem. Dopisałem na zeznaniu poprawke i
    > tyle. Nawet sprawnie poszło - ale musiałem się urwać z pracy. Czyli
    > trzeba wpisywać współwłaścicieli...

    Nie trzeba, tylko trzeba być konsekwentnym. Ale tak jak pisałem - system
    komputerowy przyjmie wszystko - on nie sprawdza automatycznie tego - oni
    sie czepiaja bo stwierdzaja ze pewnie nie wiesz kto est posiadaczem
    rachunku.
    Ale najgorsze jest i tak to ze po tej całej zabawie wyślą przelew nie
    posługując sie danymi z NIP-3 ( z pola posiadacz rachunku) i czasem jakiś
    nadgorliwy bank może przelew odrzucić, w momencie gdy chciałbyś zwrot na
    konto kogoś o innym nazwisku.

    --
    Pozdrawia... Budzik ; #GG: 565516
    "_")