  • Data: 2023-06-14 17:54:42
    Temat: Re: USA nie zbankrutują
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wtorek, 13 czerwca 2023 o 12:24:02 UTC+2 Trybun napisał(a):

    > Generalnie to się z Tobą zgadzam, jestem za tym aby ludzie mieli swobodę
    > w podziale terytorium na którym mieszkają. W dzisiejszym świecie nic tak
    > nie niewoli człowieka tak tzw państwo na terenie którego ów żyje.

    Hmm, czyli rosjanie, lub też oligarchia fiutina, realizują właśnie swoją swobodę
    w podziale terytorium Ukrainy, na którym chcieliby zamieszkać?
    Czy też znoszą Ukraincom oraz narodom FR "niewolę tzw. państwa, na terenie
    którego żyją", chcąc znów zrobić z Ukrainy i FR jedno państwo (zwane dawniej
    ZSRR, tyle że akurat w tym państwie istniały takie rzeczy jak "paszporty wewnętrzne"
    oraz "wilcze bilety", "osiedla 101" itp.), żeby i ci i ci mieli "swobodniej"?