  • Data: 2023-06-15 08:51:51
    Temat: Re: USA nie zbankrutują
    Od: Trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

    > Te lata też pamiętam -- choćby 1976...
    > Być może w czasach Gomułki było lepiej, ale
    > w gierkowskich -- było źle. (wg mnie było coraz gorzej)

    Mój PRL to lata 70-80. W 70tych byłem często wysyłany po zakupy,  i nie
    przypominam sobie abym musiał stać w jakichś wielkich kolejkach. Na
    początku lat 80 wyjechałem z Polski to i trudno mi ocenić Gierka,  w
    czasie gdy odwiedzałem Polskę to Poznań rozrósł się chyba dwukrotnie.
    Ale wtedy w kraju panowała Solidarność,  i na tych czasach bazuje
    dzisiejsza antypeerelowska propaganda. Wtedy nawet po papierosy tworzyły
    się koszmarne kolejki. Kto nie miał dewiz to nie miał łatwego życia.

    > Owszem -- takie zawarto porozumienie, ale z tego porozumienia
    > nie wynika przyczyna militaryzowania Kuby przez Moskwę.

    Jak nie, jak tak? Ważniejsze w tym jest co, po ruskach  ani śladu na
    Kubie, a jankeskie rakiety w Turcji maja się dobrze. Swoją drogą - zna
    ktoś jakieś porozumienie czy umowę  których USA  dotrzymały?