  • Data: 2023-06-15 08:49:58
    Temat: Re: USA nie zbankrutują
    Od: Trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

    > Hmm, czyli rosjanie, lub też oligarchia fiutina, realizują właśnie swoją swobodę
    > w podziale terytorium Ukrainy, na którym chcieliby zamieszkać?
    > Czy też znoszą Ukraincom oraz narodom FR "niewolę tzw. państwa, na terenie
    > którego żyją", chcąc znów zrobić z Ukrainy i FR jedno państwo (zwane dawniej
    > ZSRR, tyle że akurat w tym państwie istniały takie rzeczy jak "paszporty
    wewnętrzne"
    > oraz "wilcze bilety", "osiedla 101" itp.), żeby i ci i ci mieli "swobodniej"?

    Można znać powód przekręcania nazwiska przywódcy Rosji? Ryzykujesz karą,
    a przecie musisz wiedzieć że stosunek polskiego prawa do takich zachowań
    jest jednoznaczny(?)..
    Nic podobnego, na skutek rebelii niewspomaganej z zagranicy wschód
    Ukrainy ogłosił oderwanie od Ukrainy. Ogłosili że nie po drodze im z
    interesami zachodu, co ja osobiście bardzo dobrze rozumiem. Dalsza faza
    wniknęła sama z siebie, na skutek agresji Kijowa wspomaganego przez
    zachód Rosja zajęła te tereny, odbyło się to na prośbę ludzi tam
    mieszkających. Dodam że w odróżnieniu od przejęcia Polski przez ogólnie
    pojmowany zachód, odbyło się to tam za pomocą referendum w którym
    zagłosowali jak zagłosowali. A to że ty czy ten zachód tego nie
    akceptujecie to już wasza sprawa. Wy zresztą nie akceptujecie niczego co
    jest nie po waszej myśli.