  • Data: 2023-06-15 15:40:28
    Temat: Re: USA nie zbankrutują
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 14 cze 2023 o 17:54, Dawid Rutkowski pisze:

    > Hmm, czyli rosjanie, lub też oligarchia fiutina, realizują właśnie
    > swoją swobodę w podziale terytorium Ukrainy, na którym chcieliby
    > zamieszkać?

    > Czy też znoszą Ukraincom oraz narodom FR "niewolę tzw.
    > państwa, na terenie którego żyją",

    Znoszą/likwidują obowiązek używania sedesów.

    > chcąc znów zrobić z Ukrainy i FR jedno państwo (zwane dawniej

    Niegdyś ZSRR -- teraz FR.

    > ZSRR, tyle że akurat w tym państwie istniały takie rzeczy jak
    > "paszporty wewnętrzne"

    Może owe ,,paszporty wewnętrzne'' nie są złem?
    Może to odpowiednik naszego ,,dowodu osobistego''?
    Ze szczególnym naciskiem na słowo 'może' -- nie wiem, jak jest.

    > oraz "wilcze bilety", "osiedla 101"

    Życie zgodne z naturą... Daleko od miejskiego zgiełku...

    --
    (,-.`._,'( |\`-/| '.'O`-,` . ,; o.' eneuel#eneuel.ct8.pl '.O_'