  • Data: 2023-06-15 12:27:59
    Temat: Re: USA nie zbankrutują
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    czwartek, 15 czerwca 2023 o 08:49:52 UTC+2 Trybun napisał(a):

    > Można znać powód przekręcania nazwiska przywódcy Rosji? Ryzykujesz karą,
    > a przecie musisz wiedzieć że stosunek polskiego prawa do takich zachowań
    > jest jednoznaczny(?)..

    No to "jestem u pani" czy też w prokuraturze, w zależności gdzie masz mnie zamiar
    zgłosić.
    Tylko jeszcze będą musieli mi udowodnić "publiczne znieważenie głowy obcego państwa"
    i to "na terytorium RP".
    Całe szczęście postuję przez google news, więc daleko tutaj do "terytorium RP".
    Więc jak będziesz kopiował, to jeszcze ciebie ścigną z KK136 - plus z równie
    jednoznacznego
    stosunku polskiego prawa do fałszywych oskarżeń.
    Mogę więc zacytować p.o.rezydenta - z tym jednym mu się udało ;P
    A ty póki co potwierdzasz, że w FR rządzi oligarchia.
    To jest dopiero znieważenie głowy obcego państwa - demokratycznego wg konstytucji.
    Ciekawe, czy i tam jest zapisane, że on na straży tej konstytucji ma stać?

> [...]
    > Ukrainy ogłosił oderwanie od Ukrainy. Ogłosili że nie po drodze im z
    > interesami zachodu, co ja osobiście bardzo dobrze rozumiem. Dalsza faza
    > wniknęła sama z siebie, na skutek agresji Kijowa wspomaganego przez
    > zachód Rosja zajęła te tereny, odbyło się to na prośbę ludzi tam
    > mieszkających. Dodam że w odróżnieniu od przejęcia Polski przez ogólnie
    > pojmowany zachód, odbyło się to tam za pomocą referendum w którym
    > zagłosowali jak zagłosowali. A to że ty czy ten zachód tego nie
    > akceptujecie to już wasza sprawa. Wy zresztą nie akceptujecie niczego co

    Hmm, czy Polska jest landem RFN albo stanem USA?
    Pomijając to, że w obecnej sytuacji wyszłoby jej to na dobre, w pisaniu takich bzdur
    słychać tylko resentyment w postaci utraty wyzyskiwanej kolonii/prowincji,
    do tego praktycznie jawnie okupowanej przez CCCPowskie wojska.
    Co zresztą dobrze widać w tym, że przy całej ruskiej marnotrawności
    w CCCP udało się jeszcze znaleźć środki na program kosmiczny z pewnymi sukcesami
    (okupionymi utajnioną krwią).
    FR nie ma na to szans - brak jej tych zewnętrznych przychodów.

    Zaś donbasy podobno dobrowolnie i z wielką radością włączone zostały w FR.
    Czy to było właśnie po to, by się "odniewolić"?

    A czy agresja FR na Ukrainę w lutym 2022 to też z powodu referendum?
    To tak dla podpuchy, bo jeśli ktoś w taki przeprowadzone referendum kwituje
    "zagłosowali jak zagłosowali" to tylko czekać na dalsze cytaty ze stalina.
    Tutaj odnosi się "nieważne kto głosuje, ważne, kto liczy głosy".
    Zaś do postowania za rubelki: "nie żryj na boże narodzenie kota, świąt nie kalaj!"