    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    <5d3705f4$0$525$65785112@news.neostrada.pl> <qh71p1$pbk$1@gioia.aioe.org>
    <5d370f45$0$17352$65785112@news.neostrada.pl>
    <qh74ko$16mj$1@gioia.aioe.org> <m...@p...waw.pl>
    <qh7967$1ro3$1@gioia.aioe.org> <m...@p...waw.pl>
    <qh7ptq$7ni$1@gioia.aioe.org> <5d383b5e$0$543$65785112@news.neostrada.pl>
    <qh9h1j$1mie$1@gioia.aioe.org>
    <5d386af3$0$519$65785112@news.neostrada.pl>
    <qh9rji$18c8$1@gioia.aioe.org>
    <5d388c3e$0$525$65785112@news.neostrada.pl> <qha5mq$nm5$1@gioia.aioe.org>
    Subject: Re: Takie bogacze, a kredyty frankowe biorą.
    Date: Wed, 24 Jul 2019 20:26:24 +0200

    Użytkownik "Szymon" napisał w wiadomości grup
    W dniu 2019-07-24 o 18:47, J.F. pisze:

    >Raczej świadome działanie, a nie moda. Ten osad na ROR-ach to całkiem
    >spory zysk.

    Swiadome dzialanie, ktore przyszlo z zza granicy, bo u nas byly inne
    zwyczaje.

    >Wiele osób nie zakłada lokat czy nie bawi się w KO widząc
    >oprocentowanie tychże.

    Pod warunkiem, ze niskie bardzo ... ale w koncu sie zainteresuja co by
    tu z osadem zrobic.

    I moze nawet bank zmienia, chyba, ze wszystkie beda mialy niskie.

    >Bardzo trudno byłoby osłabić PLN pow. 4,6, skoro EBC ciągle luzuje i
    >kombinuje.

    Ja sie pytam jak wyciagnac zlotowki na rozdawanie, za pomoca
    oslabienia kursu.

    >Do tego gospodarki krajów strefy mają od dłuższego czasu kłopoty.
    >Musielibyśmy ich "przebić". Czyli stopy do zera, bezrobocie na 15%,
    >socjal 1000+. Może wtedy udałoby się osłabić PLN ponad granicę 4,6.
    >Trzeba pamiętać, iż od 10 lat kurs jest niżej.

    Obawiam sie, ze kurs PLN to nikogo w tamtych krajach nie interesuje,
    poza drobna grupka bankowcow.
    4.6, 5.6, 6.6 - a niech sie Polacy martwia :-)

    >Światowy kryzys nie wywindował euro tak wysoko. No - w granicach 4,6
    >może dobijało chwilowo. W ciągu 20 lat jedynie ok. 2004 kurs EUR
    >przekroczył 4,75. Zatem co by tam ten PiS nie zrobił - małe szanse na
    >osłabienie złotego. Po prostu inni osłabiają swoje jeszcze bardziej.

    No to wystarczy sie rozpedzic i przebic innych dwukrotnie :-)

    A po prawdzie to wystarczy konstytucje zmienic lub ominac i niech NBP
    drukuje zlotowki w potrzebnej ilosci.

    Niedawno jeszcze EBC wywalał co miesiąc bodaj 80 mld euro na rynek. To
    cały budżet PL. Musiałbyś dać każdemu Polakowi po 8000+, aby się
    zrównać
    z tym ;-)

    Wybory ida - jak Wałesa znow obieca po 100 milionow i dotrzyma ? :-)

    Poza tym podziel te 80mld przez tych kilkaset mln mieszkancow strefy
    euro, to sie okaze, ze u nas wystarczy 1000+

    J.