  • Data: 2019-07-25 21:45:24
    Temat: Re: Takie bogacze, a kredyty frankowe biorą.
    Od: Szymon <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-07-25 o 20:20, ąćęłńóśźż pisze:
    > Nie żartuj.
    > Podejmę się prezesury NBP za 1/3.

    Piszesz o jednej posadzie. Rynek nie składa się z jednej posady.

    > Wiesz, ilu jest kandydatów na jedno stanowisko sędziego? Około 90
    > (słownie: dziewięćdziesięciu), wg teorii rynkowej powinni zarabiać po
    > 2400,-/mies.

    Chcieć to jeszcze nie wszystko. Właśnie dlatego, iż pensja wysoka (no -
    m.in. dlatego), a liczba miejsc ograniczona - jest tylu kandydatów i
    tyle zarabiają. Właśnie pokazałeś jak rynek wyznaczył pewne wartości.

    Troszkę mnie dziwi, iż użytkownik tej grupy nie ma świadomości relacji
    między podażą (pracowników) a popytem (liczba miejsc pracy). Rozumiem,
    że to taki żart, celem wywołania trochę lżejszych tematów... W sumie
    szkoda, bo dzień ciekawy na rynkach finansowych...