  • Data: 2019-07-25 17:58:26
    Temat: Re: Takie bogacze, a kredyty frankowe biorą.
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Szymon" napisał w wiadomości grup
    W dniu 2019-07-25 o 17:14, J.F. pisze:

    >To informacje dostępne w przestrzeni publicznej od lat.

    Oczywiscie, ale w jakims celu BGZ o nich przypomina :-)
    Reklama konta oszczednosciowego w tle ?

    >To nie ja. To informacje z przestrzeni publicznej.

    Czyli jakie ?
    Pismaki szacuja, ze do 4.6 nic sie nie stanie ?

    >Myślę, że w google znajdziesz odpowiedź.

    Po co mi gogle - jeszcze pamietam co potrafil zrobic Jaruzelski :-)

    >I w euro płaci polskim pracownikom? ;-)) Gdzieś tam jednak zamiana na
    >PLN musi być.

    W Polsce oczywiscie, u polskiego przedsiebiorcy.
    I Niemca g* obchodzi jaki jest kurs PLN.

    Tyle co mnie kurs ukrainskiej waluty :-)

    >To też nieprawda.

    Na zagranicznym chetnie sprzedadza za dolary, euro, jeny ... ale za
    PLN to nie ...

    >Osłabiła.

    No, z jednej strony NBP by "rzucil" zlotowki na rynek oraz wyczyscil
    krajowy rynek ze złota, ale z drugiej ... poszla by informacja ze
    rezerwy zlota wzrosly ...

    >Czyli OK, bo problemem zaczyna być zbyt mocny złoty, a nie zbyt
    >słaby.

    No i NBP kupuje złoto ... ale nie za zlotowki, tylko za waluty ...

    J.