  • Data: 2019-07-25 17:14:55
    Temat: Re: Takie bogacze, a kredyty frankowe biorą.
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Szymon" napisał w wiadomości grup
    W dniu 2019-07-24 o 20:26, J.F. pisze:

    >A skąd takie przekonanie, iż z zza granicy?

    Bo u nas byly inne zwyczaje :-)

    >Najpopularniejszym bankiem jest PKO BP. Powiedzmy, że ich oferta
    >depozytowa nie porywa. Zresztą o tym było już wielokrotnie. Choćby tu
    >dwa lata temu:
    >https://www.rp.pl/Banki/302159902-Polacy-trzymaja-n
    ieoprocentowane-150-mld-zl.html

    Ale wiesz - 150mld na 30 mln pelnoletnich obywateli, to po 5 tys.
    Ot, pensja czy dwie, i nie ma co wplacac na lokate, szczegolnie ze sie
    wyda do konca miesiaca.

    Ale czasem ktos uzbiera wiecej ... i w koncu poszuka lepszego banku
    :-)
    Zreszta czy to nie jest artykul sponsorowany ?
    Bo jak tak BGZ wylicza, to chyba ma ochote skorzystac z tego osadu ...
    i bardzo dobrze, tylko inne banki na tym straca.
    Mnie tam nie zalezy, niech sobie stracą, ale jakby dali drobny
    procent, to moze by nie stracili :-)

    >Nie rozumiem. "Dodrukowujesz" PLN i wyrzucasz na rynek. Kurs w dół
    >(większa podaż).

    No to czemu wyskakujesz z tym 4.6 ?
    Moze 4.6, moze 4.8, moze 5.5 - nie ma granicy :-)

    >Mylisz się. Polska jednak trochę eksportuje. I ktoś te towary (np. w
    >Niemczech) kupuje. Zatem kurs go - mimo wszystko - obchodzi.

    Za euro kupuje i za euro sprzedaje.

    >No i sam doszedłeś jak to zrobić. Można też kupować złoto za PLN...
    >Są tacy, którzy uważają złoto za dobrą inwestycję ;-)

    Zlota za PLN kupisz malo ... bo chyba tylko na krajowym rynku.
    No i jakby NBP zloto skupil ... hm, ciekawe pytanie - zlotowka by sie
    oslabila czy umocnila ?

    J.