  • Data: 2019-07-25 18:19:27
    Temat: Re: Takie bogacze, a kredyty frankowe biorą.
    Od: Szymon <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-07-25 o 17:58, J.F. pisze:
    > Pismaki szacuja, ze do 4.6 nic sie nie stanie ?

    To m.in. wypowiedzi Morawieckiego. Niemniej trochę zdrowego rozsądku i
    samemu można pewne rzeczy odczytać z wykresów.

    > W Polsce oczywiscie, u polskiego przedsiebiorcy.
    > I Niemca g* obchodzi jaki jest kurs PLN.

    Przemyśl sobie to dokładniej.

    > Tyle co mnie kurs ukrainskiej waluty :-)

    Jeśli nie jesteś importerem/eksportetem towarów z Ukrainy to tak. Gdybyś
    jednak został... Kurs hrywny byłby dla Ciebie bardzo ważny. Od niego
    zależy cena towaru.

    > Na zagranicznym chetnie sprzedadza za dolary, euro, jeny ... ale za PLN
    > to nie ...

    Bo Ty tak mówisz? ;-)

    Przy odpowiednim kursie można sprzedać wszystko za wszystko ;-) Nawet
    kredyt hipoteczny... w Polsce, Polakowi, zarabiającemu w polskiej
    walucie, przelewając polskiemu deweloperowi, polskie pieniądze, za
    polskie mieszkanie... we franku szwajcarskim. ;-)

    > No, z jednej strony NBP by "rzucil" zlotowki na rynek oraz wyczyscil
    > krajowy rynek ze złota, ale z drugiej ... poszla by informacja ze
    > rezerwy zlota wzrosly ...

    Dość ciekawe jest to pojęcie "krajowego rynku złota". Ostatnio kupiono
    100 ton. To kto mógłby być w kraju takim dostawcą? ;-)

    > No i NBP kupuje złoto ... ale nie za zlotowki, tylko za waluty ...

    To jeszcze powiedz za jakie, abyśmy wiedzieli czego ubyło ;-)