  • 101. Data: 2009-08-05 09:36:08
    Temat: Re: TOiP Millennium
    Od: a...@g...pl

    > Użytkownik "andrew23" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Nie.
    > Ale będziesz płacił opłatę za prowadzenie konta jak nie zrobisz konwersji na
    > bezpłatny rachunek techniczny.
    Źle zadałem pytanie, oczywiście nie muszę, ale chcę konwersji żeby uniknąć opłat.
    Oczywiście numer rachunku się nie zmieni po konwersji na techniczne?

    > Tak.

    OK, to bardzo ważne, więc dobrze, że podgląd w Millenet zostaje.

  • 102. Data: 2009-08-05 09:39:54
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik <a...@g...pl> napisał w wiadomości news:

    > Źle zadałem pytanie, oczywiście nie muszę, ale chcę konwersji żeby uniknąć
    > opłat.
    > Oczywiście numer rachunku się nie zmieni po konwersji na techniczne?

    Na tym polega konwersja.
    Jest dokonywana w formie aneksu do umowy o konto osobiste.
    Reszta jest przezroczysta.
    Nawet karty kredytowe można dalej mieć powiązane z tym rachunkiem (ale
    jeszcze nie sprawdzałem czy zadziała automatyczna spłata).

  • 103. Data: 2009-08-05 10:37:08
    Od: a...@g...pl

> [...]
    > Nawet karty kredytowe można dalej mieć powiązane z tym rachunkiem (ale
    > jeszcze nie sprawdzałem czy zadziała automatyczna spłata).

    Dzięki za informacje, jako że konto jest wspólne to po powrocie żony z wakacji,
    uderzymy do oddziału się konwertować.

  • 104. Data: 2009-08-07 09:53:55
    Od: msd <n...@g...com>

    On 5 Sie, 11:39, "Cavallino" <c...@k...pl> wrote:

> [...]
    > Nawet karty kredytowe można dalej mieć powiązane z tym rachunkiem (ale
    > jeszcze nie sprawdzałem czy zadziała automatyczna spłata).

    LOL, a mi kazali polikwidować wszystkie, to polikwidowałem ;)

  • 105. Data: 2009-08-07 11:56:01
    Od: Don Pedro, Szpieg z Krainy Deszczowców <m...@r...com.pl>

    On 2009-07-12 14:13:27 +0200, Tolek <t...@N...gazeta.pl> said:

    > On 2009-07-10 11:41, o...@N...gazeta.pl wrote:
    > (..)
    > (...)
    >
    > a skąd ta informacja? znalazłem tylko na stronach millenium:
    > "Nasi Klienci to osoby:
    >
    > * Posiadające aktywa w wysokości powyżej 100.000 PLN lub
    > miesięczne wpływy na rachunek powyżej 12.000 PLN"
    >
    > a kredyt to raczej pasywa niż aktywa... Rzeczywiście, wygląda na to, że
    > 300KPNLN kredytu zwalnia Cię z opłaty, ale chyba powyższe warunki
    > musisz spełnić, żeby w ogóle zostać klientem prestige.
    >
    > W.

    Ja za chwilę będę posiadał u nich takie aktywa ;-) Sprzedałem stare
    mieszkanie ale nie zamierzam tymi środkami spłacać obecnego kredytu.
    Raczej ulokuję je na lokacie i zastanowię się co z nimi zrobić.

    Obecnie mam konto Premium, które jest prowadzone bezpłatnie. Mam kredyt
    hipoteczny (dosyć wysoki ;-) ), kartę kredytową ze sporymi obrotami,
    wynagrodzenie moje i żony wpływa na to konto. Jedyne za co płacę, to
    serwis SMS.

    Ciekawi mnie czy sami zaproponują mi konto Prestige? ;-)

    --
    Pozdrawiam,
    Don Pedro vel. Piotrek Miller

  • 106. Data: 2009-08-07 12:04:29
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Don Pedro, Szpieg z Krainy Deszczowców"
    <m...@r...com.pl> napisał w wiadomości news:

    > Obecnie mam konto Premium, które jest prowadzone bezpłatnie.

    Znaczy trzymasz na nim 5000?
    Inaczej nie masz już bezpłatnie.

  • 107. Data: 2009-08-07 14:26:41
    Od: Don Pedro, Szpieg z Krainy Deszczowców <m...@r...com.pl>

    On 2009-08-07 14:04:29 +0200, "Cavallino" <c...@k...pl> said:

    > Znaczy trzymasz na nim 5000?
    > Inaczej nie masz już bezpłatnie.

    Jak brałem kredyt było coś takiego, że jeżeli wpływa no konto
    wynagrodzenie w wys. 5 tys. to konto jest za darmo. Jeżeli masz u nich
    kredyt hipoteczny też miało być za darmi w okresie kredytowania. Jeżeli
    posiadasz KK i aktywnie korzystasz też uprawniało Cię do zerowej opłaty
    za konto. No i oczywiście jeżeli miałeś jakieś tam pieniądze
    zainwestwane w ich fundusze, to też było za free.

    Jak rozumiem, to się obecnie dosyć mocno zmieniło, tak? Bo rzeczywiście
    na stronach też nie ma już tego zapisu :-(

  • 108. Data: 2009-08-07 18:56:27
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

> [...]
    > konto. No i oczywiście jeżeli miałeś jakieś tam pieniądze zainwestwane w

    Wiem.
    Miałem tak jak Ty. ;-)

    > Jak rozumiem, to się obecnie dosyć mocno zmieniło, tak?

    Dokładnie.
    O tym jest ten wątek.

  • 109. Data: 2009-08-07 20:47:30
    Od: " zycie_po_zyciu" <z...@N...gazeta.pl>

    Don Pedro, Szpieg z Krainy Deszczowców <m...@r...com.pl> napisał(a):

    > Ciekawi mnie czy sami zaproponują mi konto Prestige? ;-)

    Nie zaproponują, prestige tylko ładnie wygląda w reklamie. Między oddziałami
    detalicznymi a prestige bywa wewnętrzna konkurencja, więc jeśli twoją kasę
    zgarnie detal, to jej tak szybko nie odda (jeśli w ogóle).

  • 110. Data: 2009-08-13 17:01:05
    Od: Michal <m...@g...com>

    On 7 Sie, 22:47, " zycie_po_zyciu" <z...@N...gazeta.pl>
    wrote:

> [...]
    > detalicznymi a prestige bywa wewnętrzna konkurencja, więc jeśli twoją kasę
    > zgarnie detal, to jej tak szybko nie odda (jeśli w ogóle).

    Do prestige bedziesz musial pojsc sam - zapomnij, zeby detaliczni ci
    to zaproponowali.
    Jest jednak ALE

    sa niejasne zapisy w regulaminie dot. obslugi produktow kredytowych w
    wypadku likwidacji konta prestige.
    Mnie to odstraszylo.
    Wycofalem wszystkie depozyty z Millenium, bo nawet aukcje lokat
    terminowych przestaly byc lepsze niz np. taki ROR w eurobanku.
    Przesrali sobie u mnei ta akcja dezinformacyjna o oplatach za konta
    walutowe.

    Notabene, otrzymalem pisemne potwierdzenie, ze konto walutowe bedzie
    prowadzone bezplatnie. BAnk jednak nie zapewnia ze ten stan sie nie
    zmieni w przyszlosci. Moze byc ciekawie.

    Pazywiom uwidim. Na pewno Millenium stoczylo sie w przecietnosc z
    oprocentowaniem produktow depozytowych, wiec na razie nei dam im
    zarobic.