  • 1. Data: 2009-07-08 18:01:44
    Temat: Multibank - syf raz jeszcze
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Kolejny kwiatek z Multibankiem. Staram się o KK Alior na ogólnych
    zasadach. Jako, że mam jeszcze dwie inne KK, które obciążają moją
    zdolność to bank musi normalnie mnie zweryfikować. Wszystko pięknie i
    ładnie tylko, że Multi nie uaktualnił danych w BIK odnośnie moich
    zamkniętych KK...

    Natomiast na zaświadczenie o zamknięciu czeka się 14 dni roboczych i w
    żaden sposób nie da się tego przyśpieszyć.

    Doradca Aquariusowy rozkłada ręce i nic nie może zrobić (przecież to
    jest proste zaświadczenie!) - trzeba czekać. To, że wina jest po stronie
    banku - zero reakcji.
    Dodatkowo usłyszałem, że w takim małym oddziale to przeważnie nic się
    nie da załatwić (dwa stanowiska kasowe, 2 doradców Aquarius, chyba z 4
    stanowiska zwykłych doradców - faktycznie mikro placówka).

    No nic, zamówiłem zaświadczenie zwracając się jednocześnie o
    niepobieranie opłaty, bo niby czemu płacić za opieszałość banku.
    Zapewniono mnie, ze otrzymam mail z zarejestrowanym numerem zgłoszenia
    (na maila, tak jak standardowa reklamacja). Oczywiście maila i
    zgłoszenia brak. Czyżby po 14 dniach roboczych czekała mnie reklamacja ?

    Nawet dzisiaj przez chwilę miałem taką myśl aby zamienić taryfę na
    Comfort i zostawić sobie ten rachunek na jakiś czas. Już nie mam takich
    myśli :)

    Pozdrawiam wszystkich zadowolonych z Multibanku :) Czym się on niby
    różni od mBanku (poza gorszą ofertą) skoro w oddziale w zasadzie nic się
    nie da załatwić ?

    --
    Mithos

  • 2. Data: 2009-07-08 18:13:40
    Temat: Re: Multibank - syf raz jeszcze
    Od: k...@o...pl

    wg moich doświadczeń, Multibank w każdej placówce
    reprezentuje zupełnie inny standard obsługi.

    Od zera absolutnego (placówka w Jeleniej Górze)

    po bardzo kompetentną szybką i bezproblemową
    obsługę (placówka we Wrocławiu, nie pamiętam
    ulicy, ale na budynku wielki napis "TIMES").

    być może, warto poszukać lepszego oddziału

  • 3. Data: 2009-07-08 18:19:01
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    k...@o...pl pisze:
    > być może, warto poszukać lepszego oddziału

    Testowałem 5 oddziałów w Warszawie. W rozsądnej odległości nie mam już
    żadnego. Do zamknięcia rachunku już raczej nie mam czego testować.

    Początkowo na ul. Domaniewskiej miałem super obsługę ale się skończyło
    (tam zakładałem rachunek, tam dostałem pierwszą KK).

    Następnie w budynku TVN pracowała bardzo fajna konsultantka (czy tam
    doradca w spódnicy) ale od dawna już nie pracuje.

    Arkadia, Rondo ONZ to dno maksymalne. Na Emilii Plater jest trochę
    lepiej ale moje dzisiejsze doświadczenia to właśnie ten oddział.

    --
    Mithos

  • 4. Data: 2009-07-08 18:22:39
    Od: k...@o...pl

    > Testowałem 5 oddziałów w Warszawie. W rozsądnej odległości nie mam już
    > żadnego. Do zamknięcia rachunku już raczej nie mam czego testować.

    bank czy Multibank? :) jakoś czy jakość? :)

    osoba układająca to hasło nie widziała placówki multibanku w jeleniej górze

  • 5. Data: 2009-07-08 19:18:30
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > bank czy Multibank? :) jakoś czy jakość? :)
    >
    > osoba układająca to hasło nie widziała placówki multibanku w jeleniej górze

    a co taka tam "jakość"?

    mnie Multi od kilku tygodni nie potrafi pobrać składki za ubezpieczenie
    komunikacyjne, polisę mam, potwierdzenie, że działa też, reklamację
    złożyłem i czekam...to problem techniczny banku i bank nie daje sobie rady

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 6. Data: 2009-07-08 19:21:03
    Od: "MarekZ" <b...@a...pl>

    > mnie Multi od kilku tygodni nie potrafi pobrać składki za ubezpieczenie
    > komunikacyjne, polisę mam, potwierdzenie, że działa też, reklamację
    > złożyłem i czekam...to problem techniczny banku i bank nie daje sobie rady

    No to widze, że nieźle się tak ogólnie Petru w*ebał, że przeszedł z BPH do
    BRE, BRE ma naprawdę jakiś trudny okres...

    Z drugiej strony teraz na Maję z BPH milej popatrzeć.

  • 7. Data: 2009-07-08 19:31:28
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2009-07-08, RobertS <b...@x...pl> wrote:

    [...]

    > mnie Multi od kilku tygodni nie potrafi pobrać składki za ubezpieczenie
    > komunikacyjne, polisę mam, potwierdzenie, że działa też, reklamację
    > złożyłem i czekam...to problem techniczny banku i bank nie daje sobie rady

    Ja dla odmiany mam problem innego rodzaju.
    Bank mi nie chce naliczyć prowizji za przelewy.
    Konto e-biznes. Przelewy zewnętrzne. Płatne wg TOiP - 1 zł/szt.
    A bank pobrać nie chce. I co lepsze, reklamacji w tym temacie też
    nie chcą za bardzo przyjąć. :)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 8. Data: 2009-07-08 19:53:39
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    MarekZ pisze:
    > No to widze, że nieźle się tak ogólnie Petru w*ebał, że przeszedł z BPH
    > do BRE, BRE ma naprawdę jakiś trudny okres...

    Myślę, że przy pensji jaką ma jest mu wszystko jedno :)

    > Z drugiej strony teraz na Maję z BPH milej popatrzeć.

    Za to samo BPH jest już na dnie na jakie spada BRE.

    --
    Mithos

  • 9. Data: 2009-07-09 00:53:21
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Mithos <f...@a...pl> writes:

    > Natomiast na zaświadczenie o zamknięciu czeka się 14 dni roboczych i w
    > żaden sposób nie da się tego przyśpieszyć.

    Ale pieczatke + podpis na kopii wypowiedzenia daja od reki?
    Po co komu takie zaswiadczenie?
    --
    Krzysztof Halasa

  • 10. Data: 2009-07-09 16:30:48
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Krzysztof Halasa pisze:
    > Ale pieczatke + podpis na kopii wypowiedzenia daja od reki?
    > Po co komu takie zaswiadczenie?

    Takie wypowiedzenie nie potwierdza absolutnie nic. W ciągu 30 dni można
    je przecież cofnąć. Tak więc co komu po takim wypowiedzeniu zwłaszcza
    jak w BIK dany produkt występuje nadal jako aktywny ?

    --
    Mithos