  • 1. Data: 2009-07-08 20:36:35
    Temat: Serwis sms w getinie.
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Czy ktoś korzysta z serwisu sms w Getinie i jak to działa. Nie chodzi mi o
    przelewy sms , ale o powiadomienia na komórkę. Jakich powiadomień mozna
    sobie zażyczyć i ile to kosztuje.

    wiatrak

  • 2. Data: 2009-07-09 10:34:02
    Temat: Re: Serwis sms w getinie.
    Od: "azot" <a...@g...pl>

    Użytkownik "wiatrak" <w...@y...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > o przelewy sms , ale o powiadomienia na komórkę. Jakich powiadomień mozna

    No właśnie. Ja założyłem e-getin i nie mam serwisu sms. W umowie nie ma
    wpisanego nr telefonu i ta usługa nie działa, jest nieaktywna. To jest w
    standardzie, w pakiecie? To czemu ja nie mam? Niedopatrzenie?

    azot

  • 3. Data: 2009-07-09 10:35:54
    Od: "MarekZ" <b...@a...pl>

    Użytkownik "azot" <a...@g...pl> napisał w wiadomości

    > No właśnie. Ja założyłem e-getin i nie mam serwisu sms. W umowie nie ma
    > wpisanego nr telefonu i ta usługa nie działa, jest nieaktywna. To jest w
    > standardzie, w pakiecie? To czemu ja nie mam? Niedopatrzenie?

    A po co ci ten serwis?

    Darmowe są chyba tylko powiadomienia o fakcie zalogowania do systemu.
    Powiadomienia o operacjach są chyba płatne.

  • 4. Data: 2009-07-09 11:26:37
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    > A po co ci ten serwis?
    >
    > Darmowe są chyba tylko powiadomienia o fakcie zalogowania do systemu.
    > Powiadomienia o operacjach są chyba płatne.

    A getin podaje, ze serwis jest bezpłatny. ...j by się wyznał. W ogóle to
    maja ten Toip tak popierdzielony, ze nie wiadomo co do czego.

    wiatrak

  • 5. Data: 2009-07-09 11:36:00
    Od: "MarekZ" <b...@a...pl>

    > A getin podaje, ze serwis jest bezpłatny. ...j by się wyznał. W ogóle to
    > maja ten Toip tak popierdzielony, ze nie wiadomo co do czego.

    Nie sądzę aby było to naprawdę w pełni darmowe, ale to tylko moje wrażenie.
    Sam wyłączyłem wszystkie powiadomienia bo nawet jakby były za darmo nie
    potrzebuję ich.

  • 6. Data: 2009-07-09 15:03:06
    Od: "Jack Teuerle" <j...@W...gazeta.pl>

    wiatrak <w...@y...pl> napisał(a):

> [...]
    > przelewy sms , ale o powiadomienia na komórkę. Jakich powiadomień mozna

    Na operacje w e-getinie masz sms-owe info - czyli zmiany sald ror,top , nieudane
    logowanie itd. Dla mnie to pożyteczna i w pełni DARMOWA usługa. Mam pewność,że nikt
    mi tam nie grzebie na rachunku itd.

  • 7. Data: 2009-07-09 16:07:14
    Od: "Lukasz W." <w...@i...pl>

    > Nie sądzę aby było to naprawdę w pełni darmowe, ale to tylko moje
    > wrażenie. Sam wyłączyłem wszystkie powiadomienia bo nawet jakby były za
    > darmo nie potrzebuję ich.

    mozesz sobie zażyczyć powiadomienia
    - o logowaniach do gb24
    - próbach logowania do gb24
    - zmianach salda na TOP, ROR
    - coś jeszcze .... ????

    powyższe 3 ktore wymieniłem mam aktywne i nic za to nie płacę jak narazie
    jak narazie ...bo widząc jakie zmiany getin wprowadza, mozliwe że i za to
    wprowadzą opłaty

    odnośnie zmian sald - wczesniej działało to o wiele sprawnie,
    aktualnie sms potrafi przyjsć z kilkugodzinnym opóźnieniem czyli jeden sms
    dla kilku operacji jakie miały miejsce w przeciagu tych kilku godzin
    powiadomienia o logowaniu przychodzą online
    wygląda więc na to że system getin banku dostaje zadyszki - nic dziwnego że
    wycofali lokatę codzienną :)

    L.W.

  • 8. Data: 2009-07-09 16:51:18
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Jack Teuerle" news:h350ra$cd3$1@inews.gazeta.pl

> [...]
    nieudane
    > logowanie itd. Dla mnie to pożyteczna i w pełni DARMOWA usługa. Mam

    Dobrze zrozumiałem, że otrzymanie SMSa o otrzymaniu np. przelewu na rachunek
    TOP/ROR (informacja o zmianie salda) jest darmowa?

    Pozdrawiam.

  • 9. Data: 2009-07-09 20:55:31
    Od: pawlak <s...@s...net>

    Dnia Thu, 9 Jul 2009 18:51:18 +0200, Valdi.Pavlack napisał(a):

> [...]
    >
    > Dobrze zrozumiałem, że otrzymanie SMSa o otrzymaniu np. przelewu na rachunek
    > TOP/ROR (informacja o zmianie salda) jest darmowa?

    Tak, serwis SMS jest darmowy, niestety nie jest tak dobrze konfigurowalny
    jak np. w mBanku.

    --
    pozdrawiam
    pawlak

  • 10. Data: 2009-07-21 19:31:28
    Od: msd <n...@g...com>

    Co więcej na koncie PRESTIGE wszystkie powiadomienia, zapytania o stan
    konta również są za FREE ;)