  • 91. Data: 2009-07-27 16:39:01
    Temat: Re: TOiP Millennium
    Od: " zycie_po_zyciu" <z...@N...gazeta.pl>

    Mam odpowiedź millennium w sprawie spłaty rat z rachunków walutowych.
    Osoby, które obecnie spłacają kredyt z konta walutowego są zwolnione z opłat
    za prowadzenie tego konta. Opłata po prostu nie będzie pobierana.

  • 92. Data: 2009-07-27 17:25:48
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik " zycie_po_zyciu" <z...@N...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:h4kl75$ssi$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    > opłat
    > za prowadzenie tego konta. Opłata po prostu nie będzie pobierana.

    Weź to na piśmie, bo nie ma nic na ten temat w cenniku.

  • 93. Data: 2009-07-28 22:59:44
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Wojtek" <w...@i...pl> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
    >W piątek w W-wie przekształciłem konto Premium w Lokacyjne. Trwało to
    >może z trzy minuty (pewnie dlatego, że nie miałem kart do konta).

    U mnie z pięć, ale razem z likwidacjami limitu i karty debetowej.
    Byłem w szoku, pierwszy raz od kiedy mam kredyt w Millenium obsługa
    wiedziała co robi, potrafiła to zrobić bez zbędnych pytań, telefonów do
    przyjaciela itd
    Do tego byłem sam w oddziale, nie było kolejki na pół godziny.
    Nie było to wcześniej ujawnić, że i w Millenium tak się da?

    A może to dlatego, że klienci już hurtowo pouciekali?

  • 94. Data: 2009-07-29 07:18:47
    Od: Jacek Erazmus <j...@g...com>

    On 29 Lip, 00:59, "Cavallino" <c...@k...pl> wrote:
> [...]
    > Nie było to wcześniej ujawnić, że i w Millenium tak się da?
    >
    > A może to dlatego, że klienci już hurtowo pouciekali?

    Mnie dzisiaj to czeka. Wybrałem sobie oddział na uboczu więc z
    kolejkami nie powinno byc problemu . Poza tym jest okres wakacyjny to
    klientów mniej wali do placówek.

    --
    pozdrawiam,
    Erazmus

  • 95. Data: 2009-07-30 09:51:11
    Od: msd <n...@g...com>

    Konta CHF.

    "uprzejmie informuję, że w przypadku posiadaczy kredytu hipotecznego
    Bank nie będzie pobierał opłaty za prowadzenie rachunku walutowego z
    którego obsługiwany jest kredyt.

  • 96. Data: 2009-07-30 14:24:43
    Od: Michal <m...@g...com>

    On 30 Lip, 11:51, msd <n...@g...com> wrote:
    > Konta CHF.
    >
    > "uprzejmie informuję, że w przypadku posiadaczy kredytu hipotecznego
    > Bank nie będzie pobierał opłaty za prowadzenie rachunku walutowego z
    > którego obsługiwany jest kredyt.

    wydrukuj sobie te odpowiedz i wloz do teczki z papierami z banku. Pod
    ta odpowiedzia powinno byc imie i nazwisko pracownika Banku
    udzielajacego odpowiedzi oraz dział, w ktorym pracuje.

    Odpowiedz nie jest dobra do konca, choc oczywiscie jak najbardziej
    pozytywna w swoim wydzwieku dla nas, klientow.
    Brakuje:
    - informacji gdzie to stanowisko jest umiejscowione pod wzgledem
    formalno prawnym. Czy bedzie modyfikacja TOiP czy tez trzeba podpisac
    aneks do umowy ROR (tak jak w przypadku konwersji na konto lokacyjne -
    chce aneks do ROR, wstepnie otrzymalem potwierdzenie, ze to "raczej
    tak" bedzie zalatwione, zeby nie zmieniac numeru rachunku)? Oczywiscie
    aneks do ROR jest jak najbardziej pozadany i najlepszym wyjsciem dla
    konsumenta.
    - informacji, czy to stanowisko jest permanentne przez czas
    obowiazywania umowy kredytu z Bankiem z wylaczeniem zmian prawa
    polskiego, ktore moga zajsc w tzw. miedzyczasie

    Zachecam do podjecia prob doprecyzowania tematu z Bankiem.
    Pozdr.

  • 97. Data: 2009-08-02 16:17:17
    Od: Sławomir Szyszło <s...@C...pl>

    Dnia Thu, 23 Jul 2009 22:28:02 +0200, Pawe? <r...@1...0.0.1> wklepał(-a):

    >a dorzuce jeszcze kontekst:
    >http://imgbin.org/index.php?page=image&id=652

    Czyli wszystkim wysyłają to samo.

    --
    Sławomir Szyszło

  • 98. Data: 2009-08-04 19:00:32
    Od: Paweł <r...@1...0.0.1>

    no, pisemna odpowiedzi na dwie reklamacje juz mam:

    "W odpowiedzi na reklamacje dotyczącą zmiany Cennika usług od 01.08.2009,
    uprzejmie informujemy:Potwierdzamy, że Bank, jest zobowiązany prawnie
    do oferowania bezpłatnego konta technicznego Klientom, którzy potrzebują
    narzędzia m.in. do obsługi kredytów, kart kredytowych lub produktów
    depozytowych. W związku ze zmianą Cennika usług od 01.08.2009 konwersja
    rachunku z Konta Osobistego na Konto Lokacyjne (koszt obsługi O PLN) możliwa
    jest w placówkach Banku po podpisaniu aneksu do umowy rachunku
    oszczędnościowo-rozliczeniowego od 22.07.2009.
    Zapraszamy do dowolnej placówki celem zmiany rodzaju rachunku.
    Nadmieniamy, że opłata za prowadzenie konta jest naliczana i pobierana
    z dołu, czyli za sierpień 2009 opłata zostanie pobrana z początkiem września
    2009. Oznacza to, że może Pan dokonać konwersji obecnego rachunku na Konto
    Lokacyjne do końca sierpnia 2009 bez ponoszenia opłaty za prowadzenie
    rachunku w miesiącu sierpniu.
    Jednocześnie przepraszamy za udzielenie niekompletnej informacji na Pana
    zapytanie przesłane przez millenet z dnia 22.07.2009.
    Dziękujemy za przekazane uwagi dotyczące jakości obsługi w Banku. Zapewniamy
    zarazem, że wszelkie uwagi naszych Klientów są dla nas cenne i pomagają
    Bankowi w procesie poprawy jakości świadczonych usług. Informujemy
    jednocześnie, że Pana spostrzeżenia zostaną poddane wewnętrznej weryfikacji
    w Banku. Przykro nam, jeśli obsługa za pośrednictwem systemu bankowości
    internetowej millenet nie spełniła Pana oczekiwań.
    Wyrażamy nadzieję, że powyższe informacje będą pomocne."

    konto PLN do obslugi ubezpieczen dzis skonwertowane bez szemrania,
    a jutro jeszcze zloze reklamacje do tego co mi napisali, bo wciaz
    nie wiem co bedzie z oplata za rachunek walutowy CHF.
    zgodnie z tym co napisali, to ma byc za darmo, ale opisali tylko
    sciezke dla PLN. bede probowal aneksowac CHF, albo forsowac zmiane TOiP.

  • 99. Data: 2009-08-05 07:50:16
    Od: "andrew23" <a...@g...pl>

    Trochę się już pogubiłem w tym, w związku z tym pozwolę sobie dopytać.
    Mam Premium i kredyt hipoteczny w CHF, spłacany w PLN.
    Czyli muszę dokonać konwersji tego konta na rachunek techniczny. Czy po tej
    operacji będę wciąż widział w Millenecie dane dotyczące kredytu, harmonogram
    spłaty, nadchodzące płatności ubezpieczeń itp.?

    pzdr

  • 100. Data: 2009-08-05 08:41:02
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "andrew23" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Trochę się już pogubiłem w tym, w związku z tym pozwolę sobie dopytać.
    > Mam Premium i kredyt hipoteczny w CHF, spłacany w PLN.
    > Czyli muszę dokonać konwersji tego konta na rachunek techniczny.

    Nie.
    Ale będziesz płacił opłatę za prowadzenie konta jak nie zrobisz konwersji na
    bezpłatny rachunek techniczny.

    Tak.