    From: Don Pedro, Szpieg z Krainy Deszczowców <m...@r...com.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: TOiP Millennium
    Date: Fri, 7 Aug 2009 13:56:01 +0200

    On 2009-07-12 14:13:27 +0200, Tolek <t...@N...gazeta.pl> said:

    > On 2009-07-10 11:41, o...@N...gazeta.pl wrote:
    > (..)
    > (...)
    >
    > a skąd ta informacja? znalazłem tylko na stronach millenium:
    > "Nasi Klienci to osoby:
    >
    > * Posiadające aktywa w wysokości powyżej 100.000 PLN lub
    > miesięczne wpływy na rachunek powyżej 12.000 PLN"
    >
    > a kredyt to raczej pasywa niż aktywa... Rzeczywiście, wygląda na to, że
    > 300KPNLN kredytu zwalnia Cię z opłaty, ale chyba powyższe warunki
    > musisz spełnić, żeby w ogóle zostać klientem prestige.
    >
    > W.

    Ja za chwilę będę posiadał u nich takie aktywa ;-) Sprzedałem stare
    mieszkanie ale nie zamierzam tymi środkami spłacać obecnego kredytu.
    Raczej ulokuję je na lokacie i zastanowię się co z nimi zrobić.

    Obecnie mam konto Premium, które jest prowadzone bezpłatnie. Mam kredyt
    hipoteczny (dosyć wysoki ;-) ), kartę kredytową ze sporymi obrotami,
    wynagrodzenie moje i żony wpływa na to konto. Jedyne za co płacę, to
    serwis SMS.

    Ciekawi mnie czy sami zaproponują mi konto Prestige? ;-)

    --
    Pozdrawiam,
    Don Pedro vel. Piotrek Miller