  • Data: 2022-11-30 19:00:43
    Temat: Re: Spłata minimalna, a brak jakiejkolwiek spłaty
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 30 Nov 2022 04:51:52 -0800 (PST), jakson wrote:
    > Cześć,
    > Mam pytanie dot. spłaty minimalnej karty kredytowej:
    > - Co daje mi spłata minimalna w stosunku do braku jakiejkolwiek spłaty?

    Przy braku wplaty minimalnej zaczną karne naliczac :-(

    > - Jak naliczane są odsetki w przypadku, gdy w dniu spłaty dokonam płatności
    minimalnej, a np. tydzień później spłacę pełną kwotę z wyciągu?

    Jakos tak naliczą wstecznie od początku okresu rozliczeniowego.
    Czyli sie okaze, ze nie wszystko splaciles, bo najpierw odsetki :-)

    A istniejące zadluzenie generuje kolejne odsetki - i tak latwo nie
    splacisz calosci.
    Tzn mozna latwo, ale nie wiadomo ile to dokladnie trzeba :-)

    J.