  • Data: 2022-12-09 04:50:43
    Temat: Re: Spłata minimalna, a brak jakiejkolwiek spłaty
    Od: jakson <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Napisz, jakich korzyści się spodziewałeś, to interesujące socjologicznie.
    > A może byś też przeczytał umowę, którą podpisałeś?
    Przeczytałem - rzeczywiście jest jak piszecie - nic to nie daje, no poza wspomnianą
    ew.* blokadą karty.
    *wątpię by bank szybko blokował takie karty (pewnie zależy to od historii spłat)

    > Chyba że pytasz tylko teoretycznie - jeśli tak, to lepiej niech tak zostanie,
    lepiej nie bierz KK, umoczysz.
    Za późno ;), a tak poważnie to zawsze spłacam kwotę z wyciągu i ostatnio zacząłem się
    zastanawiać po co jest ta spłata minimalna, czy coś daje.

    > Hint - ale to tak jak dać małpie brzytwę - są banki, które zaliczają zwroty jako
    spłatę,
    > a są i takie, które zaliczają zwroty nawet jako spłatę kwoty minimalnej.
    Fakt - zwroty na kk to nie takie proste jakby się na pierwszy rzut oka wydawało - tu
    braków wiedzy nie nadrobi się inteligencją,
    np. taki citi zalicza zwroty jako spłatę w kolejnym wyciągu, co może wygenerować
    dodatnie saldo na kk,
    a za dodatnie saldo na kk citi wymierza (finansową) karę, ale samodzielnie wykonany
    przelew "nadpłaty" z kk jest płatny,
    a do konsultanta ciężko się dodzwonić, ale tam taki przelew (wbrew logice) jest
    darmowy :).