  • Data: 2022-11-30 14:38:56
    Temat: Re: Spłata minimalna, a brak jakiejkolwiek spłaty
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    środa, 30 listopada 2022 o 13:51:53 UTC+1 jakson napisał(a):
    > Cześć,
    > Mam pytanie dot. spłaty minimalnej karty kredytowej:
    > - Co daje mi spłata minimalna w stosunku do braku jakiejkolwiek spłaty?

    Bardzo ciekawie ujęte pytanie: "co daje _mi_".
    Napisz, jakich korzyści się spodziewałeś, to interesujące socjologicznie.
    A może byś też przeczytał umowę, którą podpisałeś?
    Chyba że pytasz tylko teoretycznie - jeśli tak, to lepiej niech tak zostanie, lepiej
    nie bierz KK, umoczysz.

    > - Jak naliczane są odsetki w przypadku, gdy w dniu spłaty dokonam płatności
    minimalnej, a np. tydzień później spłacę pełną kwotę z wyciągu?

    Odsetki są zawsze naliczane od dnia księgowania do dnia spłaty.
    Ew. mogą być umorzone, jeśli spłacisz pełną kwotę z wyciągu w terminie płatności.
    Hint - ale to tak jak dać małpie brzytwę - są banki, które zaliczają zwroty jako
    spłatę,
    a są i takie, które zaliczają zwroty nawet jako spłatę kwoty minimalnej.