  • Data: 2017-06-10 20:50:11
    Temat: Re: SimplyCity jednak nie dla mnie :(
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2017-06-10, cef <c...@i...pl> wrote:

    [...]

    > Ale chodzi o obcy dokument i dopiski na nim.
    > A mnie o zasadę, że na obcych dokumentach dopisek ma taką
    > wartość jakby cały był zrobiony przeze mnie. Więc co za różnica wtedy
    > czy dopisze oryginał czy 100 tys więcej?

    Na tym oryginale wolno Ci robić jakiekolwiek dopiski chcesz
    (pokaż w rozporządzeniu że nie). Z tym, że jak im w kontroli
    krzyżowej wyjdzie że jednak tyle nie wydałeś, albo że podatnik
    "po drugiej stronie" nie istnieje, to będziesz miał ciepło :)

    "Orginał" zamiast "oryginał" to tzw. błąd mniejszej wagi,
    za co obecnie z kosztów nie da się wyrzucić. Zresztą, jak
    pisałem, od paru lat już ten dopisek jest niepotrzebny.

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com