  • Data: 2017-06-10 23:02:20
    Temat: Re: SimplyCity jednak nie dla mnie :(
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > On 2017-06-10, cef <c...@i...pl> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Na tym oryginale wolno Ci robić jakiekolwiek dopiski chcesz
    > (pokaż w rozporządzeniu że nie). Z tym, że jak im w kontroli
    > krzyżowej wyjdzie że jednak tyle nie wydałeś, albo że podatnik
    > "po drugiej stronie" nie istnieje, to będziesz miał ciepło :)

    Dopisywać sobie możesz, ale jest to jak sam zauważasz bez znaczenia.
    Nic istotnego zmienić nie możesz. W zasadzie możesz sobie zadekretować ;)

    > "Orginał" zamiast "oryginał" to tzw. błąd mniejszej wagi,
    > za co obecnie z kosztów nie da się wyrzucić. Zresztą, jak
    > pisałem, od paru lat już ten dopisek jest niepotrzebny.

    Inicjator wątku ma stale jakieś problemy z US :-)
    Do literówek, błędów czcionki itp skarbówka przyczepiała mi się
    ostatnio pod koniec lat dziewięćdziesiątych.
    Obecnie jedyna rzecz jaką wyjaśniam przy kontroli są faktury, które
    otrzymuję
    z danymi wystawcy niezgodnymi z tymi z GUS.
    Tzn program mi ciągnie dane po nipie z rejestrów Regon
    a na fakturze dane są takie same co do osoby i NIP, ale
    często jest jakiś inny adres. Ale w sumie podatnik się zgadza i nikt
    z tego po wyjaśnieniu nie robi jakichś większych szopek.
    A ze od kilku lat czynności sprawdzające można załatwić zdalnie
    wysyłając rejestry VAT itp mailem, to już jest dla mnie super wygoda.