  • Data: 2017-06-12 14:41:57
    Temat: Re: SimplyCity jednak nie dla mnie :(
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow> szukaj wiadomości tego autora

    Dopiero co US (W-wa, a więc nie lokalna koteria z proboszczem i posterunkowym)
    przyczepił się do braku literki w adresie podatnika.
    Wszystko q... ..ć się zgadza: imię nazwisko NIP - po jaki ch.. w takim razie NIP
    człowiekowi??? - poza jedna literką.
    Nie odliczą VAT od podatku i sp.... j.

    -----
    > Do literówek, błędów czcionki itp skarbówka przyczepiała mi się ostatnio pod koniec
    lat dziewięćdziesiątych.