  • Data: 2017-06-12 10:24:35
    Temat: Re: SimplyCity jednak nie dla mnie :(
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:ohli4d$qln$1$P...@n...chmurka.ne
    t...
    W dniu 2017-06-09 o 22:53, cef pisze:

    >Czyli mam już 100 lat :)

    >W tamtych czasach (1988) każda samodzielna działalność budziła w
    >pewnym sensie złość.
    >Nas to kosztowało pół roku wyjaśniania w sądzie, że nie jesteśmy
    >wielbłądami.

    Vat to rok 1993.
    Na poczatku bywalo jak piszesz - kazdy pretekst jest dobry, potem sie
    pokazalo rozporzadzenie z "bledami mniejszej wagi" i znormalnialo.
    Ponoc - ja na na szczescie kontroli vat nie mialem.

    Tak czy inaczej - dopisywanie "oryginal" na swistku papieru przy
    urzedniku wydaje mi sie niestosowne :-)

    >O ile pamiętam, to dostawienie pieczątki "Oryginał" było OK pod
    >warunkiem, że zrobisz to przed kontrolą. No i właśnie tego "pod
    >warunkiem" nie rozumiałem, ale też nie jestem pewien, że czegoś nie
    >kręcę.

    No bo nijak nie udowodnia, ze to sam dostawiles, a nie wystawca -
    zgodnie z obowiazkiem zreszta.
    Chyba, ze sam sie glupio przyznasz :-)

    Tzn, owszem, jakby chcieli, to pewnie by udowodnili, ale az tak im nie
    zalezalo.

    J.