  • Data: 2017-06-12 17:40:11
    Temat: Re: SimplyCity jednak nie dla mnie :(
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-06-12 o 11:14, Piotr Gałka pisze:

    > Brzmi jakbym w jakiś specjalny sposób wymuszał te problemy.

    [...]

    > Widzisz/sugerujesz mój wpływ na te "jakieś problemy z US"?

    :-)
    Nie nie widzę, ani nie sugeruję.
    Raczej wspominasz dawne czasy, kiedy kontrolowali i wzywali
    znacznie częściej. W końcówce lat osiemdziesiątych, to było
    niezbyt dużo firm i każda nowa była wałkowana przez US.
    Dziesięć lat później było niewiele lepiej
    bo przybył VAT, którego w US niewiele osób rozumiało :-)
    Teraz jest w miarę spokój.
    Może czepiają się tam gdzie jest duży dochód?
    A może masz po prostu pecha, bo takimi
    duperelami jak opisujesz, to w moim US się nikt nie przejmuje.
    (przynajmniej jeśli chodzi o mnie jako podatnika - może nie jestem warty
    uwagi)