  • Data: 2020-09-27 17:42:49
    Temat: Re: Rzecznik Finansowy zapowiada przetrzepanie skóry bankom
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "witrak()" 6...@g...c
    om

    : ...które kiesko traktują klientów składających reklamacje
    : nieautoryzowanych ociążeń rachunków.

    Kiedyś niesłusznie uznałem kilka transakcji kredytówką Citi za nie moje...
    W istocie były to poprawnie zanotowane transakcje dokonane dodatkową kartą
    wydaną mojej matce. Sympatyczna pani spytała mnie tylko o to: >>które
    transakcje należy cofnąć?<< i zrozumiałem, że żadnej dyskusji nie będzie...

    Podczas owej zgłoszeniowej rozmowy zorientowałem się, że błąd leży
    po mojej stronie, więc cofnąłem (jak mogłem) jedynie moje zgłoszenie
    rzekomej kradzieży...

    Jak zrozumiałem, że to nie była kradzież? Wg mnie kradzieży dokonali
    litewscy pracownicy tamtejszej kawiarni czy czegoś podobnego a owa
    sympatyczna pani z Citi zauważyła podczas rozmowy, że tych płatności
    dokonano w Białymstoku za pomocą dodatkowej karty...

    Inną podobną (nieco ;) komplementarną) sytuacją było pobranie mej forsy
    w aptece i kartą, i makulaturą -- aptekarka przy kolejnej mej wizycie
    wypomniała ;) mi to zdublowanie i zwróciła mi szmal...

    Wracając na Litwę -- kupowałem tam regularnie czasopisma (nie jestem
    poliglotą? -- ale umiem ,,czytać'' fotografie) i pewnego dnia płaciłem
    plastykiem tak, że musiałem się upomnieć o mój autograf...

    Litwę [Ojczyznę moją?] i Litwinki oraz Litwinów wspominam ***bardzo***
    miło, choć byłem tam bardzo krótko i tylko kilka razy...

    -=-

    Wszystko dookoła jest zbyt drogie [mleko po 149gr za litr; jabłkowy
    sok chyba po 125gr za litr] i zbyt często [zwłaszcza czekolady
    z orzechami -- codzienne zjadanie 300gr to zbyt wiele jak na mnie]
    kupowane, przez co notuję zbyt duży wypływ środkowy... [może to dobrze,
    że szmaty w galeriach są drogie (spodnie po 15pln itd.) bo brak mi
    miejsca na kolejne a stare nie są zjadane nawet przez mole...]

    -=-

    No tak... Ale Ty piszesz o ociążeniach... Dopiero teraz to zauważyłem...
    Banki pracują ociężale czy rachunki zachodzą w niepożądane ciąże?... ;)

    --