  • Data: 2020-10-22 12:44:59
    Temat: Re: Rzecznik Finansowy zapowiada przetrzepanie skóry bankom
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 22 października 2020 09:34:44 UTC+2 użytkownik ąćęłńóśźż napisał:

> [...]
    podstawie liczby emigracji i imigracji.

    > Już zapomniałem ile to w UK czy Stanach kosztuje ukończenie studiów medycznych?

    Możesz sobie sprawdzić na początek, ile kosztuje w Polsce - już w 2002 koleżanka nie
    dostała się na AM we Wrocławiu na bezpłatne - ale z chęcią zaproponowano jej miejsce
    na identycznych studiach płatnych.
    "Bezpłatne" studia są formą stypendium dla najlepszych - i tak samo w USA czy UK są
    stypendia. Dla najlepszych bezzwrotne, dla nieco gorszych - zwrotne, wymagające np.
    potem pracy przez ileś lat we wskazanym miejscu.
    Pełnopłatnych lekarskich praktycznie nie ma - pozostali studenci nie są w stanie po
    prostu takich studiów skończyć.

    Chcesz, to zrobimy test - zakładam, że maturę masz.
    Podpiszemy umowę - sfinansuję ci studia medyczne + utrzymanie w tym czasie, ale jeśli
    nie zaliczysz roku, to wszystko zwracasz.

    I żebyś nie chrzanił głupot - oczywiście ze są w USA czy UK pełnopłatne studia, po
    których studenci zostają z wielkim długiem.
    Ale to są studia, gdzie przez kilka lat można sobie bimbać.
    NIE medyczne. Bo do ukończenia medycznych nie wystarczy zapłacić.
    A jeśli tak sądzisz, idź się do takiego "lekarza" leczyć.