  • Data: 2020-10-22 14:05:39
    Temat: Re: Rzecznik Finansowy zapowiada przetrzepanie skóry bankom
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dawid Rutkowski <d...@w...pl> writes:

    > Możesz sobie sprawdzić na początek, ile kosztuje w Polsce - już w 2002
    > koleżanka nie dostała się na AM we Wrocławiu na bezpłatne - ale z
    > chęcią zaproponowano jej miejsce na identycznych studiach płatnych.

    To po pierwsze, a po drugie tamta uwaga znów ma się dokładnie nijak do
    tego, co napisałem - przecież tryb działania potencjalnych lekarzy to
    nie jest "skończyć w RP szkołę średnią, przenieść się za granicę i tam
    studiować medycynę". Trybem działania jest skończenie studiów w RP
    i dopiero wtedy emigracja - koszt studiów za granicą nie jest wtedy
    czynnikiem.

    Kolejną sprawą jest to, że są także inne kraje niż UK i USA,
    w szczególności takie położone nieco bliżej, należące do UE.
    --
    Krzysztof Hałasa