  • Data: 2020-10-21 12:15:04
    Temat: Re: Rzecznik Finansowy zapowiada przetrzepanie skóry bankom
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 21 października 2020 09:06:38 UTC+2 użytkownik ąćęłńóśźż napisał:

    > Znasz biednego lekarza?

    Ja znam jednego niebiednego - ale niebiedny zaczął być dopiero jak wyjechał do
    Francji.

    > I ile chciałbyś mieć za 18 godzin tygodniowo?

    Bierze się za to - idiotów w tym zawodzie nigdy nie brakowało, zdrowo ciągną średnią
    w dół. Stawka godzinowa jak twierdzisz znakomita - a do tego zostanie Ci mnóstwo
    czasu i sił na inne prace, skoro tylko 18h tygodniowo będziesz jako nauczyciel kawkę
    pił.
    Potrzeba na maxa, każdego biorą, problemów ze spróbowaniem - bo że nie wytrzymasz, to
    mogę się założyć - nie będzie.