  • 21. Data: 2002-01-12 18:25:45
    Temat: Re: Rozmowa klienta z obsługą PBK
    Od: "Jan Olszewski" <j...@f...onet.pl>

    Użytkownik "wkg" napisał w wiadomości > >

    > Niestety PBK nawet do tego sie nie nadaje, ich zabezpieczenia sa wlasciwie
    > zadne, tylko PIN. Teraz mysle o PKO SA jako marmurku.

    O jakim zabezpieczeniu mowisz??

    JO

  • 22. Data: 2002-01-12 18:28:19
    Od: "Jan Olszewski" <j...@f...onet.pl>

    Użytkownik "wkg" napisał w wiadomości

    > Kto musiał zatrudnic dodatkowy personel w miescie z lodka w herbie, zeby
    > obsluzyc nawal umow ktore zaczely przychodzic ?

    Bingo! Dodatkowy personel, to dodatkowe koszty.
    Dodatkowe koszty, to stopy w dol. Wkrotce dociagna
    do sredniej krajowej.

    JO

  • 23. Data: 2002-01-13 15:21:52
    Od: "wkg" <w...@p...onet.pl>

    Jan Olszewski wrote in message ...

    >Użytkownik "wkg" napisał w wiadomo?ci > >

    >O jakim zabezpieczeniu mowisz??

    O zabezpieczeniu bankowosci telefonicznej.

    Znany publicznie numer klienta, znane publicznie haslo (oba trzeba wpisac na
    umowe o korzystanie z uslugi "Bankowosc detaliczna"), znane publicznie imie
    ojca, matki, nazwisko panienskie matki i PIN ustalany w IVR. A wiec tylko
    PIN wybierany w systemie tonowym. Ze wszystkimi tego konsekwencjami :((

    pzdr
    wkg

  • 24. Data: 2002-01-13 17:11:02
    Temat: Re: Rozmowa klienta z obsług? PBK
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Fri, 11 Jan 2002 23:24:20 +0100, "wkg" <w...@p...onet.pl>
    wrote:

    >Ja z PBK do m-banku. Rachunek w PBK zostawie jako "przelotowy". Żal tylko
    >linii debetowej . Choć w multi prowizja wychodzi drożej (2 % rocznie) mimo,
    >ze oprocentowanie bardziej atrakcyjne.

    he? Dwa procent za co w Multi? Za udzielenie kredytu odnawialnego jest
    1% rocznie
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 25. Data: 2002-01-13 20:42:54
    Od: "wkg" <w...@p...onet.pl>

    >he? Dwa procent za co w Multi? Za udzielenie kredytu odnawialnego jest
    >1% rocznie

    Prawda. Pomylilem sie.

    pzdr
    wkg

  • 26. Data: 2002-01-14 07:21:31
    Od: "Artur O." <r...@w...pl>

    Użytkownik "Piotr" <p...@p...com> napisał w wiadomości

    > to,
    >

    > ciekawe tylko dokad
    > z ING uciekaja
    > z BPH-PBK uciekaja
    > z Citi uciekaja
    > z Millenium uciekaja
    > z PeKaO uciekaja
    > z PKO uciekaja
    > z BGZ uciekaja

    i ida do niepozornego Lukas Banku :-)

    AO

  • 27. Data: 2002-01-14 12:42:42
    Temat: Re: Demagogia to czy jednak trochę prawdy ?
    Od: "camokiller" <c...@h...pl>

    Ponieważ nikt tego postu nie skomentował (zapewne ze względu na długość), wiec zadam
    pytanie inaczej.
    Przeprowadziłem małą dyskusje z osobą odpowiedzialną za wysyłanie tego biuletynu, i
    otrzymałem taką oto odpowiedź:

    Artykuł nie stwierdza, że nie należy brać kredytu, ale
    opisuje kulisy tworzenia kredytu i wpływu tego mechanizmu
    na gospodarkę. Mimo że jest on fikcją, zawiera w sobie
    wiele prawdy. Np. w Australii, skąd pochodzi autor
    artykułu, kredyt jest tworzony przez banki w stosunku co
    najmniej 1:30 czyli każde 30 dolarów ma swoje pokrycie
    tylko w jednym dolarze fizycznie istniejącym w postaci
    depozytu.

    Chciałem się więc spytać ekonomistów co na ten temat sadzą, czy takie coś jest w
    ogóle
    możliwe? Jaki to by miało wpływ na inflację gdyby tak w rzeczywistości było ? I jaką
    role
    odgrywa w tym przypadku bank centralny, żeby do takich sytuacji nie dopuszczać ?

    Kamil
    c...@h...pl

  • 28. Data: 2002-01-14 21:23:03
    Od: "Jan Olszewski" <j...@f...onet.pl>

    Użytkownik "Artur O." napisał w wiadomości ...

    > i ida do niepozornego Lukas Banku :-)

    Nie ida, nie ida - za daleko maja..

  • 29. Data: 2002-01-14 23:21:02
    Od: "CRider" <c...@p...onet.pl>

> [...]
    było ? I jaką role
    > odgrywa w tym przypadku bank centralny, żeby do takich sytuacji nie

    Cześć
    To o czym piszesz to kreacja pieniadza bankowego jest to dość znaczący
    składnik podaży pieniądza, a to pozwala rosnać produktowi narodowemu jest
    większa zdolność tranzakcyjna i społeczeńctwo ma za co kupować towary.
    Oczywiście to jest bardzo po krótce opowiedziane.
    A maksymalny pozim uzyskanych w ten sposób depozytów ograniczony jest
    poziomem rezerw obowiązkowych według wzoru:
    D = 1/r * Dg
    gdzie:
    r - poziom rezerw obowiazkowych
    Dg - depozyt pierwotny

    Bank centralny oczywiście może wpływać na podaż pieniądza przez stopę rezerw
    i stopę dyskontową ale po co ?
    Nie byłem najlepszy z makroekonomii ale chyba nic nie pokręciłem i mam
    nadzieje że zrozumiałeś :))

    Pozdrawiam
    crider

  • 30. Data: 2002-01-15 12:33:23
    Od: <m...@o...mila.edu.pl>

    > Pytanie pomocnicze:
    >
    > Dokąd uciekli po klopotach podczas polaczenia Citi I Handlobanku ??

    LUKAS Bank, a ostatnio otworzyłem w BGŻ.