  • 1. Data: 2002-01-11 10:10:13
    Temat: Po jakim czasie moze przyjsc obciazenie karty?
    Od: "milosz danielewski" <m...@a...pl>

    Bank (PKO SA), obciazyl moja karte Visa transakja z marca zeszlego roku
    dopiero w grudniu. Czy to nie jest troche za pozno? Czy sa na to jakies
    przepisy?

    ps. co by bylo gdybym w tzw. miedzyczasie zrezygnowal z karty?
    ps2. w tzw. miedzyczasie stara karta utracila waznosc, czy moga przyslac
    mi obciazenie zrobione karta, ktora jest juz dawno zniszczona?

    --
    milosz danielewski

  • 2. Data: 2002-01-11 10:28:22
    Temat: Re: Po jakim czasie moze przyjsc obciazenie karty?
    Od: "Mariusz" <r...@i...pl>

    Użytkownik "milosz danielewski" <m...@a...pl> napisał w wiadomości
    > Bank (PKO SA), obciazyl moja karte Visa transakja z marca zeszlego roku
    > dopiero w grudniu. Czy to nie jest troche za pozno? Czy sa na to jakies
    > przepisy?

    Witam,

    Ja miałem podobną sytuację w WBK. Transakcje z 20 listopada 2000 zostały
    rozliczone dopiero na koniec grudnia 2000. Gdzieś w okolicach lutego 2001,
    kwoty pobrane w grudniu 2000 zostały zwrócone na moje konto.
    Nie wiem czym było to spowodowane. Może przekroczeniem jakiś terminów.
    Gdy pytałem o tę sytuację w banku, mówili, że kwoty te zwróciło Centrum
    Kart.
    Dalej się już nie dowiadywałem.

    Pozdrawiam,
    Mariusz

  • 3. Data: 2002-01-11 10:43:04
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

> [...]
    > Nie wiem czym było to spowodowane. Może przekroczeniem jakiś terminów.
    > Gdy pytałem o tę sytuację w banku, mówili, że kwoty te zwróciło Centrum

    Mnie sie wydaje, ze z DEBETOWKI!!!! mi nie pobrali w sklapie bezcowym w
    Czechach...
    Bo tak przegladalem transakcje z WBKu i Fortisu i nie znalazlem nigdzie za
    160 koron (przelicnzik)...
    Jesli tak to - sie spilem na maksa, a dziewczyine karton fajek za friko
    dalem :))

    --

    ------
    Amra the Freelancer

  • 4. Data: 2002-01-11 10:46:37
    Od: "milosz danielewski" <m...@a...pl>

> [...]
    nigdzie za
    > 160 koron (przelicnzik)...
    > Jesli tak to - sie spilem na maksa, a dziewczyine karton fajek za

    No więc mnie przyszło po 9 miesiącach. Czy to nie jest określone jakimś
    przepisem jak szybko ma przyjść? Przecież ja tych papierów tak długo nie
    trzymam!

    --
    milosz danielewski

  • 5. Data: 2002-01-11 11:01:48
    Od: "Mariusz" <r...@i...pl>

> [...]
    > 160 koron (przelicnzik)...
    > Jesli tak to - sie spilem na maksa, a dziewczyine karton fajek za friko

    Zapomniałem dodać, że w moim przypadku była to Visa Business. Bez limitu
    kredytowego.
    Kwota potrzebna do realizacji była na koncie. Tylko komuś się nie spieszyło.

    pozdrawiam,
    Mariusz

  • 6. Data: 2002-01-11 11:19:24
    Od: "Pete" <N...@b...com>

    "AMRA" <a...@a...com> w wiadomości news:a1mfhv$qh9$1@news.onet.pl
    napisał(a)...
> [...]
    > 160 koron (przelicnzik)...
    > Jesli tak to - sie spilem na maksa, a dziewczyine karton fajek za friko

    Rany, gdzie w Czechach za 20 zl mozna sie spic i na dodatek qpic karton
    cigaretow?

    Pete

  • 7. Data: 2002-01-11 11:49:50
    Od: <o...@e...com>

    > No więc mnie przyszło po 9 miesiącach. Czy to nie jest określone jakimś
    > przepisem jak szybko ma przyjść? Przecież ja tych papierów tak długo nie
    > trzymam!

    Nawet jesli zbierasz wszystkie, to niestyety po jakimś czasie znalezienie
    czegokolwiek to udręka. Na slipach drukowanych termicznie, tekst z czasem
    zanika. Niedawno szukałem slipa z wakacji, bo mi na KK w końcu rozliczyli
    transakcję z Chorwacji. Na niektórych juz na prawdę mało co było widoczne.

    Miłego dnia
    Tomek

  • 8. Data: 2002-01-11 12:10:23
    Od: Jozef Zbrodel <j...@i...com>

    milosz danielewski wrote:

    > Bank (PKO SA), obciazyl moja karte Visa transakja z marca zeszlego roku
    > dopiero w grudniu. Czy to nie jest troche za pozno? Czy sa na to jakies
    > przepisy?

    No własnie, sam jestem ciekaw. Do tej pory nie obciążono mnie za obiad
    w Wiedniu, dwa obiady w Splicie i nocleg w Plitvickich Jezerach,
    wszystko w sierpniu 1998. Płaciłem kartą PKO BP, której już od dawna
    nie mam, być może niedługo nie bedzie też konta. W regulaminine PKO BP
    nie znalazłem żadnej informacji na temat terminów. Czy regulamin Visy
    cos takiego okresla?

    --
    Pzdr
    J. [WaWa]

  • 9. Data: 2002-01-11 12:12:49
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Rany, gdzie w Czechach za 20 zl mozna sie spic i na dodatek qpic karton
    > cigaretow?

    Ups, pomylka :)
    Dodaj jedno zero.

    --

    ------
    Amra the Freelancer

  • 10. Data: 2002-01-11 19:26:46
    Od: "Krzysztof Dominko" <k...@k...net.pl>

> [...]
    > nie mam, być może niedługo nie bedzie też konta. W regulaminine PKO BP
    > nie znalazłem żadnej informacji na temat terminów. Czy regulamin Visy
    A nie jest jakoś tak, ze roszcenia cywilne przedawniaja sie po 5 latach?
    Czyli za póltora roku u Ciebie.....