  • 1. Data: 2002-01-11 10:21:21
    Temat: KK - jaka polecacie?
    Od: Artur Zaworski <m...@n...gda.pl>

    Hej,

    Szukam jakiejs rozsadnej KK. Niestety zestawienia ktore mozna
    znalezc na sieci, nie oddaja w pelni praktycznego uzytkowania.

    Teraz co to znaczy dla mnie rozsadna. Najwazniejsze bedzie w tym
    przypadku mozliwosc bezproblemowych tranzakcji na terenie Europy.

    Drugie - najlepiej aby byla niezalezna od ROR'u (nie chce tylko
    z tego powodu zmieniac banku).

    Trzecie - oczywiscie im dluzszy termin splaty - tym lepiej.

    Co mozecie zaproponowac? Czytajac grupe, mozna zobaczyc w sumie
    niezadowolonych z kazdej karty. Byc moze sa to tylko przypadki,
    a byc moze reguly - ciezko mi to okreslic.

    Duzo dobrego o dostepnosci i bezproblemowosci slyszalem o KK
    City ale czytajac niektore rzeczy az wlos mi sie na glowie
    jezy.

    Limit kredytowy nie jest dla mnie az tak istotny (znaczy jego
    wysokosc), ale np. dobrze aby mozna bylo zrezygnowac z dodatkowych
    ubezpieczen. Ostatecznie moze cos z ROR'em?

    Pozdr,
    -M.

  • 2. Data: 2002-01-11 10:22:25
    Temat: Re: KK - jaka polecacie?
    Od: "wkg" <w...@i...pl>

    Szukam jakiejs rozsadnej KK. Niestety zestawienia ktore mozna

    Witam

    To zależy, czy zarabiasz dużo ponad średnia krajowa czy nie i czy jestes
    zdyscyplinowany czy nie. Jeżeli obie odpowiedzi są pozytywne - to wybierz
    City (nie mylic z wyborem ROR-u w City !!!). Ubezpieczenie jest bezplatne
    tylko w Raiffeisenie, ale tam niestety nie obejmuje calosci salda.

    pzdr
    wkg

  • 3. Data: 2002-01-11 10:46:29
    Od: ROBBO <r...@r...si.ec.pl>

    Artur Zaworski <m...@n...gda.pl> wrote:
> [...]

    > przypadku mozliwosc bezproblemowych tranzakcji na terenie Europy.
    > Drugie - najlepiej aby byla niezalezna od ROR'u (nie chce tylko

    Dobrze rozpoznawalna jest Citka bo wszedzie wyglada tak samo

> [...]
    > niezadowolonych z kazdej karty. Byc moze sa to tylko przypadki,
    > a byc moze reguly - ciezko mi to okreslic.

    A jeszcze pozostaja ci BZWBK i Lukas reszta jest nieciekawa

    > Duzo dobrego o dostepnosci i bezproblemowosci slyszalem o KK
    > City ale czytajac niektore rzeczy az wlos mi sie na glowie
    > jezy.

    Jak nie splacisz w terminie to ..... odsetki cie zabija ale jak splacasz
    to spoko

    > Limit kredytowy nie jest dla mnie az tak istotny (znaczy jego
    > wysokosc), ale np. dobrze aby mozna bylo zrezygnowac z dodatkowych
    > ubezpieczen. Ostatecznie moze cos z ROR'em?

    No to w citi nie mozesz

    --
    Pawel "ROBBO" Kaminski email:r...@s...ec.pl tel+48605077548
    Muzeum Telefonów Komórkowych - http://www.mtk.prv.pl/

  • 4. Data: 2002-01-11 11:05:59
    Od: "wkg" <w...@i...pl>

    > A jeszcze pozostaja ci BZWBK i Lukas reszta jest nieciekawa

    Pozostaje jeszcze Raiffeisen.

    Co do BZWBK i Lukas - sprobuj zgubic karte gdzies w Hiszpanii i poprosic o
    dostarczenie nowej.
    Jeżeli chcemy używać karty za granicą nie powinniśmy miec kart z dziwnych
    prowincjonalnych banków.

    pzdr
    wkg

  • 5. Data: 2002-01-11 11:09:03
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "wkg" <w...@i...pl> writes:

    > zdyscyplinowany czy nie. Jeżeli obie odpowiedzi są pozytywne - to wybierz
    > City

    To jakis nowy bank? 8-)

    MJ

  • 6. Data: 2002-01-11 11:16:46
    Od: "wkg" <w...@i...pl>

    Fakt, CITI, sorki :)

    wkg

  • 7. Data: 2002-01-11 11:26:00
    Od: ROBBO <r...@r...si.ec.pl>

    wkg <w...@i...pl> wrote:

> [...]

    > dostarczenie nowej.
    > Jeżeli chcemy używać karty za granicą nie powinniśmy miec kart z dziwnych

    Powiedzial pracownik Citibanku :))

  • 8. Data: 2002-01-11 11:36:52
    Od: "wkg" <w...@i...pl>

    > Powiedzial pracownik Citibanku :))

    Nie jestem pracownikiem Citibanku i nie chcialbym nim być (choc moglem :)) )
    Co wiecej uwazam, ze ich ROR jest ponizej krytyki. Natomiast wkurzaja mnie 2
    rzeczy:

    1) Stwierdzenia zupelnie bezpodstawne, majace na celu deprecjonowanie osoby
    wyglaszajacej poglady, uzywane zamiast argumentow, np. "Powiedzial
    pracownik Citibanku". To jest po prostu smarkateria.

    2) Potępianie w diably wszystkiego co sie wiaze z Citi (np. KK) na podstawie
    opinii o jednym z produktów (ROR czy jak tam to sie u nich nazywa).

    Jak chcesz polemizowac, rob to z klasa, jak nie masz nic do powiedzenia -
    coz - pamietasz z pewnoscia przyslowie o mowie, milczeniu, srebrze i zlocie
    :))

    Mimo wszystko pzdr
    wkg

  • 9. Data: 2002-01-11 11:55:02
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Fri, Jan 11, 2002 at 12:36:52PM +0100, wkg wrote:

    > 2) Potępianie w diably wszystkiego co sie wiaze z Citi (np. KK) na podstawie
    > opinii o jednym z produktów (ROR czy jak tam to sie u nich nazywa).

    Przeczytaj jedne z ostatnich listow Janka Rychtera n/t tej dostepnosci
    karty poza granicami polski. I tego jak z karty platniczej stala sie
    kawalkiem zuzytego plastiku.

    --

    --w

  • 10. Data: 2002-01-11 12:04:13
    Od: "wkg" <w...@i...pl>

    > Przeczytaj jedne z ostatnich listow Janka Rychtera n/t tej dostepnosci
    > karty poza granicami polski. I tego jak z karty platniczej stala sie
    > kawalkiem zuzytego plastiku.

    Szukam, szukam i nie znajuje tego postu, choc kiedys go chyba czytalem.
    Jezeli mozesz, to podaj date.

    Jezeli chodzi o zablokowanie karty wskutek braku mozliwosci dodzwonienia
    sie - coz trzeba miec wiecej niz jedna karte. Mnie za granica potraktowali
    bardzo ladnie. Przyslali mi natychmiast nowa, gdy poinformowalem o zgubieniu
    starej.

    Mimo wszystko zastanawiam sie nad Rkarta z Raiffeisena

    pzdr
    wkg