  • 1. Data: 2002-01-11 10:35:38
    Temat: Zamkniecie konta w Citi
    Od: ROBBO <r...@r...si.ec.pl>

    11 grudnia poszedlem do gownianego banku zamknac konto.
    Pani wyplacila pieniazki choc zasugerowalem jej ze pewnie za prowadzenie
    wezma. Odbieram wyciag wczoraj a tam debet -7zl.

    No coz jaki byl adres do tego GINBu ?

    Dzwonilem do szitlinii
    opoznienia w zamykanniu kont maja. Nie nadazaja hehehehe
    wcale sie nie dziwie. Ciekawe czy zamkna konto w lipcu czy po wakacjach.

    A BTW wczoraj zamykalem konto w Millenium ciekawe jak im pojdzie

    --
    Pawel "ROBBO" Kaminski email:r...@s...ec.pl tel+48605077548
    Muzeum Telefonów Komórkowych - http://www.mtk.prv.pl/

  • 2. Data: 2002-01-11 10:40:42
    Temat: Re: Zamkniecie konta w Citi
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    A jesli mozna - gdzie sie przeprowadziles?

    --

    ------
    Amra the Freelancer

  • 3. Data: 2002-01-11 10:48:50
    Od: ROBBO <r...@r...si.ec.pl>

    AMRA <a...@a...com> wrote:
    > A jesli mozna - gdzie sie przeprowadziles?

    Zrobilem sobie redukcje kont z 6 do 3

    Mam Lukas e-konto Pro, mBank i Inteligo, KK Citi

    Mysle ze wystarczy :)) narazie.

  • 4. Data: 2002-01-11 14:03:11
    Od: <p...@p...onet.pl>

    > 11 grudnia poszedlem do gownianego banku zamknac konto.
    > Pani wyplacila pieniazki choc zasugerowalem jej ze pewnie za prowadzenie
    > wezma. Odbieram wyciag wczoraj a tam debet -7zl.

    Zamykalem 2 stycznia przez telefon. Poszlo spoko. Kase 7 PLN na wszelki wypadek
    zostawilem choc saldo mialem pow. 5 tys.

    P.

  • 5. Data: 2002-01-11 17:39:47
    Od: "Bogdan" <b...@p...com>

    > 11 grudnia poszedlem do gownianego banku zamknac konto.
    > Pani wyplacila pieniazki choc zasugerowalem jej ze pewnie za prowadzenie
    > wezma. Odbieram wyciag wczoraj a tam debet -7zl.

    To jest standartowa procedura w Citi - miałem to samo w czerwcu. Zamykanie
    rachunku wymaga tam wyższej filozofii.

    Bogdan

  • 6. Data: 2002-01-12 15:28:34
    Od: Robert Kujawski <r...@p...pl>

    On Fri, 11 Jan 2002 10:35:38 +0000 (UTC), ROBBO <r...@r...si.ec.pl>
    wrote:

    >Dzwonilem do szitlinii
    >opoznienia w zamykanniu kont maja. Nie nadazaja hehehehe
    >wcale sie nie dziwie. Ciekawe czy zamkna konto w lipcu czy po wakacjach.

    Witam.

    U mnie trwało to 'tylko' przez 3 miesiace. Jak przychodziły wyciągi z
    nieistniejącego według mnie konta - to patrzyłem - jest zlikwidowanie
    czy też nie. Nauczony doświadczeniem grupy przy likwidacji wziąłem
    glejt z piaczątką i podpisem. Ale przed 4 dniami korespondecja z Citi
    i konto zlikwidowane :))).

    Pozdrawiam, Robert Kujawski, DKP

  • 7. Data: 2002-01-12 17:23:24
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    ROBBO <r...@r...si.ec.pl> writes:

    > 11 grudnia poszedlem do gownianego banku zamknac konto.
    > Pani wyplacila pieniazki choc zasugerowalem jej ze pewnie za prowadzenie
    > wezma. Odbieram wyciag wczoraj a tam debet -7zl.
    >
    > No coz jaki byl adres do tego GINBu ?

    Chyba do GIODO? Bo mam wrazenie ze nie powinien interesowac sie
    ten rzekomy debet, a raczej nielegalne przysylanie do Ciebie pism.
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator

  • 8. Data: 2002-01-13 00:04:51
    Od: <m...@p...onet.pl>

    > A BTW wczoraj zamykalem konto w Millenium ciekawe jak im pojdzie

    He he... Ludki z Millennium, straszeni przez przełożonych bilansem kont w
    oddziale popsują w systemie generowanie wyciągów, ręcznie wyksięgują Ci resztę
    kasy na wskazane konto, a rachunek sam się "uśpi".

    I tak będzie sobie istniał w wirtualnej rzeczywistości...

    Okres wypowiedzenia to chyba 30 dni. Dla jaj spróbuj po tym okresie pójść do
    jakiegoś obcego oddziału i z głupia frant wpłać na konto 2 złote. Jak
    dostaniesz potwierdzenie - składaj reklamację i pisz do GINB-u.
    No chyba że Ci sie nie narazili...

    pozdrawiam
    maksymilian

  • 9. Data: 2002-01-14 09:24:27
    Od: ROBBO <r...@r...si.ec.pl>

    Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl> wrote:

    > Chyba do GIODO? Bo mam wrazenie ze nie powinien interesowac sie
    > ten rzekomy debet, a raczej nielegalne przysylanie do Ciebie pism.

    To pismo to jeszcze bylo legalne bo 30 dni maja ale juz nastepne

  • 10. Data: 2002-01-17 01:55:46
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    ROBBO <r...@r...si.ec.pl> writes:

    > To pismo to jeszcze bylo legalne bo 30 dni maja ale juz nastepne

    Nie czytalem dokladnie, ale mam wrazenie ze konto moze zostac zamkniete
    natychmiast (w hb bylo istotnie 30 dni czy jakos tak, wywalilem niestety
    nowy regulamin z Citi).
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator