  • 11. Data: 2002-01-11 14:38:19
    Temat: Re: Rozmowa klienta z obsługą PBK
    Od: "alexy" <a...@w...pl>

    >Pytanie pomocnicze nr 2:
    >
    >Kto musiał zatrudnic dodatkowy personel w miescie z lodka w herbie, zeby
    >obsluzyc nawal umow ktore zaczely przychodzic ?

    Próba odpowiedzi: BRE Bank? Wygrałem toster?
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 12. Data: 2002-01-11 14:44:40
    Od: "Piotr" <p...@p...com>

    > Pytanie pomocnicze nr 2:
    >
    > Kto musiał zatrudnic dodatkowy personel w miescie z lodka w herbie, zeby
    > obsluzyc nawal umow ktore zaczely przychodzic ?

    i) ile jest w Polsce miast z lodka ?
    ii) ile osob dalej ma tam konto z tych co wtedy zakladali ?

  • 13. Data: 2002-01-11 15:20:23
    Od: "wkg" <w...@i...pl>

    > i) ile jest w Polsce miast z lodka ?

    Aaa, tego nie wiem, to bylo pytanie pomocnicze :)

    > ii) ile osob dalej ma tam konto z tych co wtedy zakladali ?

    Chyba dosyc duzo. Dlaczego ?

    Szybkie odchodzenie od umów obserwujemy głównie wsrod abonentow telefonii
    komorkowej zwabionych promocja typu "telefon za jeden grosz". Podzwonia,
    podzwonia i sie rotuja z interesu. Telefon sprzedaja. Odchodza, gdy dociera
    do nich, ze trzeba jeszcze placic za abonament i polaczenia. To normalne.

    Tutaj sprawy wygladaly nieco inaczej (sadze). Odchodzili istniejacy klienci
    Handlobanku, robiacy prawdziwe obroty wkurzeni cala sprawa. Odchodzili nie
    zacheceni atrakcyjna promocja, ale z koniecznosci i z wsciaklosci.
    Prawdopodobnie odchodzili najbardziej aktywni - to oni najbardziej odczuli
    dyskomfort sytuacji. Ci, ktorzy mieli martwe rachunki - nawet nie zauwazyli
    problemu. Odeszla smietanka (sadze).

    No i pytanie - na jak dlugo ? Hmm, co mialoby ich sklonic do wyboru innego
    banku ? Nie widze jakis przewag innych e-bankow, ktore zmusilyby ich do
    powtorzenia calego korowodu z zakladaniem konta, wysylaniem umowy etc.. etc
    ..

    Pozdrawiam
    wkg

  • 14. Data: 2002-01-11 15:39:41
    Od: <k...@a...net.pl>

    > Tutaj sprawy wygladaly nieco inaczej (sadze). Odchodzili istniejacy klienci
    > Handlobanku, robiacy prawdziwe obroty wkurzeni cala sprawa. Odchodzili nie
    > zacheceni atrakcyjna promocja, ale z koniecznosci i z wsciaklosci.

    Nie tylko, także klienci Citi zrażeni wzrostem opłat za np. przelewy.

    MK

  • 15. Data: 2002-01-11 16:01:49
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Fri, Jan 11, 2002 at 02:01:15PM +0100, wkg wrote:

    > Pytanie pomocnicze:
    >
    > Dokąd uciekli po klopotach podczas polaczenia Citi I Handlobanku ??

    Roznie - ja np. do RB, niektorzy do slaskiego. Nie znam takich ktorzy
    uciekli do pbk ;-)

    --

    --w

  • 16. Data: 2002-01-11 21:56:07
    Od: "Grzegorz Szymczak" <g...@p...com.pl>

    Ja właśnie tak zrobię! Z PBK do MultiBank-u. kto z Was jeszcze?
    Pzdr
    Greg

  • 17. Data: 2002-01-11 22:24:20
    Od: "wkg" <w...@p...onet.pl>

    >Ja wła?nie tak zrobię! Z PBK do MultiBank-u. kto z Was jeszcze?
    >Pzdr
    >Greg

    Ja z PBK do m-banku. Rachunek w PBK zostawie jako "przelotowy". Żal tylko
    linii debetowej . Choć w multi prowizja wychodzi drożej (2 % rocznie) mimo,
    ze oprocentowanie bardziej atrakcyjne.

    pzdr
    wkg

    PS. Żal mi też dysponentek w PBK. Po kilkuminutowej rozmowie telefonicznej
    na temat nowej tabeli prowizji pani z ktora rozmawialem sie poplakala,
    mowla, ze jej wstyd za firme, w ktorej pracuje. No - fakt, nie bylem
    zachwycony i to chyba dalo wyczuc. Przes..ne :((((

  • 18. Data: 2002-01-12 12:11:08
    Od: "Skiper" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Grzegorz Szymczak" <g...@p...com.pl> napisał w wiadomości
    > Ja właśnie tak zrobię! Z PBK do MultiBank-u. kto z Was jeszcze?
    > Pzdr
    > Greg

    ja do bzwbk
    jak likwidowalem to panie zawstydzone mnie przepraszaly na pozegnanie : -)
    pozd
    kris

  • 19. Data: 2002-01-12 12:53:39
    Od: <k...@p...onet.pl>

    > Wygrales toster :))) W koncu mbank to BRE Bank :))
    >
    > pzdr
    >    wkg

    A ile mBank bierze prowizji za linei kredytowa? Ile za realizacje czeku
    firmowego, lub wyplate gotowki w okienku? Wiecej niz PBK?

    Mysle, ze jak ktos korzystal z tych rzeczy w jakimkolwiek innym banku, to mBank
    mu wszystkiego nie zastapi.

  • 20. Data: 2002-01-12 16:20:52
    Od: "wkg" <w...@p...onet.pl>

    >A ile mBank bierze prowizji za linei kredytowa?
    mbank nie ma linii kredytowej, wprowadza ja w tym roku. Ma ja multibank,
    prowizja 2 % rocznie, w PBK 0.1 % miesiecznie.

    >Mysle, ze jak ktos korzystal z tych rzeczy w jakimkolwiek innym banku, to
    mBank
    >mu wszystkiego nie zastapi.

    Jasne. Marmurki sa potrzebne. Ale glownie po to, zeby utrzymywac tam linie
    kredytowa i przelewac pieniadze do i- lub e-bankow.

    >Wiecej niz PBK?

    Niestety PBK nawet do tego sie nie nadaje, ich zabezpieczenia sa wlasciwie
    zadne, tylko PIN. Teraz mysle o PKO SA jako marmurku.

    pzdr
    wkg