eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki › Rozmowa klienta z obsługą PBK
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 31

  • 31. Data: 2002-01-16 18:52:50
    Temat: Re: Rozmowa klienta z obsługą PBK
    Od: "B.K." <b...@b...gnet666.pl>

    "wkg" <w...@i...pl> wrote in message news:a1mvs3$g1p$1@news.tpi.pl...
    > Tutaj sprawy wygladaly nieco inaczej (sadze). Odchodzili istniejacy
    klienci
    > Handlobanku, robiacy prawdziwe obroty wkurzeni cala sprawa. Odchodzili nie
    > zacheceni atrakcyjna promocja, ale z koniecznosci i z wsciaklosci.
    > Prawdopodobnie odchodzili najbardziej aktywni - to oni najbardziej odczuli
    > dyskomfort sytuacji. Ci, ktorzy mieli martwe rachunki - nawet nie
    zauwazyli
    > problemu. Odeszla smietanka (sadze).

    Z moich obserwacji jest inaczej... Bo Citi jest dla kazdego inne moze?
    Ciekawe od czego to zalezy... ;-))


    --
    ====================================================
    ======================
    B.K.
    remove 666 from my address - usun 666 z mojego adresu
    ====================================================
    ======================



strony : 1 ... 3 . [ 4 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1