  • 1. Data: 2002-01-11 12:33:34
    Temat: I znowu Weiss
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    Leci w zetce teraz.
    Grzegorz

  • 2. Data: 2002-01-11 12:36:14
    Temat: Re: I znowu Weiss
    Od: Gemino <g...@i...pl>

    <ciach>
    Lubię Weissa, a jak go teraz słucham to chyba zwymiotuję...
    ---
    Gemino

  • 3. Data: 2002-01-11 12:40:09
    Od: ROBBO <r...@r...si.ec.pl>

    Grzegorz <g...@p...onet.pl> wrote:
    > Leci w zetce teraz.
    > Grzegorz

    BZWBK robi sobie jaja. Zadaja kasy ale oni nie przejmuja sie ze
    zatwierdzaja lewe karty. Zaloze sie ze to Citibank :)) tez X

    --
    Pawel "ROBBO" Kaminski email:r...@s...ec.pl tel+48605077548
    Muzeum Telefonów Komórkowych - http://www.mtk.prv.pl/

  • 4. Data: 2002-01-11 12:48:38
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    I co- i nic, nic kompletnie z tej rozmowy nie wynikło.
    Grzegorz

  • 5. Data: 2002-01-11 12:53:28
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "bzyko" <b...@b...prv.pl> napisał w wiadomości

    > A z tym wąskim paskiem to ciekawa sprawa, to chyba standard światowy,
    > ciekawe co mu powiedzą w visa

    Ze to norma ISO? ;)

    Maciej

  • 6. Data: 2002-01-11 12:57:48
    Od: "bzyko" <b...@b...prv.pl>

    Facet ma za mało wiadomości z dziedziny bankowości, powinien poczytać pbb,
    moze wtedy byłby przygotowany do takiej rozmowy i wiedział jakie pytania
    zadawać.

    A z tym wąskim paskiem to ciekawa sprawa, to chyba standard światowy,
    ciekawe co mu powiedzą w visa

    pozdrawiam

    PK

  • 7. Data: 2002-01-11 23:21:38
    Od: Konrad Brywczyński <b...@w...pdi.net>

    > A z tym wąskim paskiem to ciekawa sprawa, to chyba standard światowy,
    > ciekawe co mu powiedzą w visa

    Co za różnica? Przecież na karcie można się podpisać inaczej niż
    gdziekolwiek indziej. Czepnął się tego jak pijany płotu.

    --
    Konrad J. Brywczyński "Mijaj zdrów
    b...@w...pdi.net Otwarte okna"

  • 8. Data: 2002-01-12 11:44:20
    Temat: Odp: I znowu Weiss
    Od: "Tomasz Nowak" <n...@p...com>

> [...]
    Trochę skakał po tematach, zupełnie nie przygotowany.
    Rzecznik też mógłby być lepiej poinformowany, jednakże Weiss pytał o takie
    rzeczy że może nie można mu było odpowiedzieć (tajemnica bankowa)

    > Co za różnica? Przecież na karcie można się podpisać inaczej niż
    > gdziekolwiek indziej. Czepnął się tego jak pijany płotu.

    Rzecznik mógł się zapytać dlaczego ta audycja jest w godzinach pracy i
    zmienia to przyzwyczajanie wielu Polaków i odrywa ich od pracy. Powiązał 2
    tematy: roszczeniowy i śmieszny - to nie wyszło na dobre.
    Sam ciekaw jestem jak wybrnie z tego VISA Polska.

    Czy jest gdzieś do pobrania w necie zapis tej audycji (a nawet dwóch
    kolejnych) ?

    Tomasz