  • 1. Data: 2002-01-11 11:58:04
    Temat: Premiowy bon oszczednosciowy
    Od: "Andrzej Pociecha" <a...@r...ruch.com.pl>

    Witam serdecznie.
    Jestem szczesliwym posiadaczem premiowego bonu oszczednosciowego.
    Wypuszczonego na podstawie zarzadzenia Ministra Finansow z dn. 27 maja 1971
    r.
    Na kwote 500 zl
    i jak na nim czytam:
    1. wypuszczony zostal przez Powszechna Kase Oszczednosci
    2. bony sa dokumentem na okaziciela
    3. nabyte bony moga w kazdym czasie byc zgloszone do wykupu wg ich wartosci
    nominalnej
    4. w ciagu 20-letniego okresu bony uczestnicza w 160 losowaniach premii,
    osiem razy w kazdym roku. ogolem w ciagu 20 lat wylosowanych zostanie 1/3
    bonow
    8. po dniu 30 czerwca 1991 r niewylosowane bony podlegaja wykupowi wg
    wartosci nominalnej

    Czy ktos z Was moglby mi pomoc odpowiadajac na kilka pytan:
    1. gdzie znajde regulamin/zarzadzenie opisujace szczegolowe zasady
    funkcjonowania tych bonow ?
    2. ktory bank przejal obsluge tych bonow (pisalem do kilku i bylem odsylany
    do innych itd) ?
    3. gdzie znajde liste wylosowanych bonow ?

    W tym wszystkim chodzi mi o zasade - ktos sprzedajac go gwarantowal
    okazicielowi wyplate wartosci nominalnej (plus ewentualne premie)
    Chcialbym fizycznie podjac te pieniadze.

    pozdrawiam, w niecierpliwym oczekiwaniu na pomoc

    Andzrej

  • 2. Data: 2002-01-11 12:21:43
    Temat: Re: Premiowy bon oszczednosciowy
    Od: "Slawek Kos" <s...@i...net.pl>

    Użytkownik Andrzej Pociecha <a...@r...ruch.com.pl> w wiadomości do
    grup dyskusyjnych napisał:a1mk0d$3kp$...@a...webcorp.pl...
> [...]

    > Czy ktos z Was moglby mi pomoc odpowiadajac na kilka pytan:

    > 2. ktory bank przejal obsluge tych bonow (pisalem do kilku i bylem

    A do PKO BP tez pisales?

    > W tym wszystkim chodzi mi o zasade - ktos sprzedajac go gwarantowal
    > okazicielowi wyplate wartosci nominalnej (plus ewentualne premie)
    > Chcialbym fizycznie podjac te pieniadze.

    500zl wg stanu z 1991r to teraz 5gr.
    Jestes tak naiwny, ze chcesz ominac denominacje, czy tak upierdliwy, ze
    koniecznie chcesz podjac 5gr?

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 3. Data: 2002-01-11 12:22:22
    Od: "Bartosz Tomala" <t...@f...hoga.pl>

> [...]
    > r.
    > Na kwote 500 zl

    > Chcialbym fizycznie podjac te pieniadze.

    całe 5 groszy??

    Bartosz Tomala

  • 4. Data: 2002-01-11 12:48:39
    Od: "Piotr" <p...@p...com>

    > Jestem szczesliwym posiadaczem premiowego bonu oszczednosciowego.
    > Wypuszczonego na podstawie zarzadzenia Ministra Finansow z dn. 27 maja
> [...]

    500 zl w 1971 to bylo 1/2 dobrej wyplaty lub calosc kiepskiej wyplaty
    lecz chyba wiecej niz 100 zl (obecnych) nie jest to warte
    (patrz inflacja w 1989 roku)

  • 5. Data: 2002-01-11 13:05:41
    Od: "Pete" <N...@b...com>

    "Slawek Kos" <s...@i...net.pl> w wiadomości news:a1mlbu$2o0$1@news.tpi.pl
    napisał(a)...
    > Użytkownik Andrzej Pociecha <a...@r...ruch.com.pl> w wiadomości
> [...]

    raczej do PEKAO S.A.

    Ale fakt, ze warte toto jast 5 gr

    Pete

  • 6. Data: 2002-01-11 13:28:13
    Od: "Andrzej Pociecha" <a...@r...ruch.com.pl>

  • 7. Data: 2002-01-11 14:00:06
    Od: "Slawek Kos" <s...@i...net.pl>

    grup dyskusyjnych napisał:

> [...]

    Dla mnie jasne.

    > Mozecie mi pomoc ?

    Jestes typem czlowieka, ktoremu ja nie chce pomagac.
    Dla zasady.
    Pokladam nadzieje w Darwinie.

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 8. Data: 2002-01-11 14:02:43
    Od: "Slawek Kos" <s...@i...net.pl>

    Użytkownik Pete <N...@b...com> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:

    > "Slawek Kos" <s...@i...net.pl> w wiadomości news: napisał(a)...
    > do

    > raczej do PEKAO S.A.

    A co tu ma do rzeczy PeKaO ?
    Takie bony wypuszczal bank "dla ludnosci" czyli PKO, ktory potem zmienil
    nazwe na PKO BP a teraz PKO BP SA.

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 9. Data: 2002-01-11 14:16:35
    Od: "Andrzej Pociecha" <a...@r...ruch.com.pl>

    Użytkownik "Slawek Kos" <s...@i...net.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    do
    > grup dyskusyjnych napisał:
    > >
    > Jestes typem czlowieka, ktoremu ja nie chce pomagac.

    Obrazasz wszystkich , ktorzy maja inne od Ciebie spojrzenie na rzeczywistosc
    ? Czy tylko mnie ?

    Andzrej

  • 10. Data: 2002-01-11 15:33:39
    Od: "Pete" <N...@b...com>

    "Slawek Kos" <s...@i...net.pl> w wiadomości news:a1mr93$htt$1@news.tpi.pl
    napisał(a)...

    > wiadomości

    > A co tu ma do rzeczy PeKaO ?
    > Takie bony wypuszczal bank "dla ludnosci" czyli PKO, ktory potem zmienil
    > nazwe na PKO BP a teraz PKO BP SA.

    Mea culpa,
    pokrecily mi sie nazwy Powszechna Kasa Oszczednosci z Polska Kasa Opieki :-)

    Pete