  • 11. Data: 2008-06-24 17:51:08
    Temat: Re: Rocketting i wymuszenie rozbójnicze w PKO SA
    Od: "corner" <c...@w...pl>

    Użytkownik "corner" <c...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:g3rc4n$2vu$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    > Ale oni chyba dopuszczają/czasami posługują się takim skrótem PKO SA?

    Sprawdziłem, już nie :-P.

  • 12. Data: 2008-06-24 18:02:01
    Od: "JoAsienka" <wloja@poczta..onet.pl>

    Pewwnego dnia, niejaki(a): corner napisał(a):

    > Użytkownik "corner" <c...@w...pl> napisał w
    > wiadomości

    > Sprawdziłem, już nie :-P.

    nigdy nie korzystali z tego skrotu :) kiedys tylko pko pb nie bylo
    sa i bylo latwiej :)
    a ten powyzej, o ktorym mowa w poczatkowym poscie to Polska Kasa
    Opieki :) czyli PeKaO SA

    JoAsienka.
    Zrób sobie dobrze za darmo :
    http://www.vistaprint.pl/frfpl?frf=465957045388

  • 13. Data: 2008-06-24 18:33:06
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Tomasz Chodnik" <t...@o...pl> wrote in message

    > A mnie byłoby stać wydać czterocyfrową sumę na proces przeciw komuś, kto
    > mi ukradł sumę "tylko" dwucyfrową.

    Skoro to kradziez to nie musisz niczego wydawac, wystarczy zlozyc
    odpowiednie doniesienie. Obawiam sie jednak, ze o zadnej kradziezy mowy byc
    nie moze.

    MK

  • 14. Data: 2008-06-24 20:27:22
    Od: "TomekD" <t...@p...onet.pl>

    "Kamil Jońca" <k...@p...onet.pl> wrote in message
    > 2. jeśli tak, to czy jest potwierdzenie _zamknięcia_ konta?

    Kamil,
    To dopisz może jednak że chyba -ŻADEN- bank sam z siebie czegoś takiego z
    automatu w RP nie wydaje, chyba że się mylę ?
    Ja już siwe włosy na mojej głowie dostrzegam, więcej banków żeganałem niż mam w
    nich konta i zawsze byłem szczęśliwy jak mi obsługa banku focha nie strzeliła na
    prośbe o pisemne potwierdzenie zamknięcia rachunku.
    A skutki jak powyżej, niestety...

    TomekD

  • 15. Data: 2008-06-25 04:13:38
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "TomekD" <t...@p...onet.pl> writes:

    > "Kamil Jońca" <k...@p...onet.pl> wrote in message
    >
    > Kamil,
    > To dopisz może jednak że chyba -ŻADEN- bank sam z siebie czegoś
    > takiego z automatu w RP nie wydaje, chyba że się mylę ?

    Nie wiem, czy z automatu jakiś bank to wydaje, (choć coś mi się majaczy,
    że po zamknięciu konta w PKOBP dostałem ładny polecony z kopią swojej dyspozyji
    mimo, że o to nie prosiłem)
    Ja (prawie) zawsze chciałem i gdy chciałem, to dostawałem. Więc "się da".
    Innym rozwiązaniem jest wysyłanie wypowiedzenia poleconym.

    KJ

  • 16. Data: 2008-06-25 05:59:56
    Od: Radek Wroclawski <r...@n...pl>

    Kamil Jońca pisze:
> [...]
    > Ja (prawie) zawsze chciałem i gdy chciałem, to dostawałem. Więc "się da".
    > Innym rozwiązaniem jest wysyłanie wypowiedzenia poleconym.
    a potrafisz znaleźć to potwierdzenie po 5-10 latach? ;-)

  • 17. Data: 2008-06-25 06:25:11
    Od: Mikolaj <s...@h...onet.pl>

    On 24-06-2008 at 17:52:13 JoAsienka <wloja@poczta..onet.pl> wrote:

    > ale chodzi ci nie o PKO a o PeKaO, nie ublizaj innemu bankowi, bo
    > cie do sadu podadza :)

    A ten drugi bank jeszcze lepszy niż ten pierwszy.
    Jeden i drugi to jest katastrofa.

    --
    Mikolaj

  • 18. Data: 2008-06-25 06:30:29
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 25 Cze, 06:13, k...@p...onet.pl (Kamil Jońca) wrote:
    ?

> [...]
    > Ja (prawie) zawsze chciałem i gdy chciałem, to dostawałem. Więc "się da".
    > Innym rozwiązaniem jest wysyłanie wypowiedzenia poleconym.

    Mi maly BPH laskawie przybil jedynie pieczatke na moim wypowiedzeniu
    konta, i to z duzym fochem.

  • 19. Data: 2008-06-25 07:08:24
    Od: "Slavekk" <S...@g...pl>

    > Użytkownik "corner" <c...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Sprawdziłem, już nie :-P.

    Bank nie decyduje o regułach języka polskiego. Bank decyduje o tym jakiej
    nazwy ON będzie używał.
    Klient nie musi udawać, że nie zna języka ojczystego.
    Oni mają swoją nazwę handlową PeKaO ale skrót ich pełnej nazwy to w dalszym
    ciagu PKO

    Sławek

  • 20. Data: 2008-06-25 07:49:07
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Wed, 25 Jun 2008 07:59:56 +0200, Radek Wroclawski
    <r...@n...pl> wrote:

    >a potrafisz znaleźć to potwierdzenie po 5-10 latach? ;-)

    Jasne.
    --
    ___________/ GG: 3524356